مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

ارسال ۳۳۹ اثر به دبیرخانه استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت کرمانشاه

«جلیلیان» از ارسال ۳۳۹ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ - 15June 2024
ارسال ۳۳۹ اثر به دبیرخانه استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت«فرزانه جلیلیان» مدیر فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس ، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» برای ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان فضای مجازی و شناسایی ظرفیت‌های مردمی علاقمند به عرصه دفاع مقدس و مقاومت است.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود، بیان داشت: فراخوان ششمین دوره جشنواره استانی و ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» از اسفندماه سال گذشته آغاز و علاقه‌مندان تا ۵ خردادماه برای ارسال آثار به جشنواره استانی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اقدام نموده اند.
 
 مدیر فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت  اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی دانش آموزی و عمومی در ۵ محور پویانمایی، صوتی و تصویری، پیام‌های مجازی، سکو‌های انتشار و نرم‌افزار‌ها برگزار می‌شود، افزود: امسال و سال گذشته بخش دانش‌آموزی به جشنواره اضافه شده که در بخش دانش‌آموزی تولید آثار با امکانات و ارائه در حد توان دانش‌آموزان مورد تأیید هیأت داوران است.
 
 وی افزود: نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم، شهیدان، جانبازان و آزادگان رزمندگان و ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، مدافعان حرم و وطن، سبک زندگی رزمندگان و شهدا و راهیان نور از موضوعات این جشنواره است.
 
 مدیر فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی فضای فرصت‌ها و تهدیدات است و فضای موج سازی دارد و کنترل فضای رسانه در دست دشمن است و باید در این عرصه حرف‌های جدید و تازه داشته باشیم.
 
جلیلیان با اعلام اینکه در طول مدت فراخوان جشنواره تعداد ۳۳۹ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» ارسال شد، تبیین کرد: از این تعداد ۴۰ اثر در بخش دانش آموزی و ۲۹۹ اثر در بخش عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مرحله به جشنواره کشوری که در مرداد ماه به میزبانی شهر «مشهد مقدس» برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار