معرفی کتاب؛

«ققنوس در اسارت»

کتاب رمان «ققنوس در اسارت» برگرفته از زندگی نامه شهیده «فاطمه تیموری» است که توسط اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی منتشر شده است.
کد خبر: ۶۷۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، کتاب رمان «ققنوس در اسارت» برگرفته از زندگی نامه شهیده «فاطمه تیموری» از شهدای ترور استان آذربایجان غربی است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی منتشر شده است.

این کتاب شامل ۱۴ فصل و ۴۷۰ صفحه است که به قلم «زهرا کریم زادگان» و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به چاپ رسیده است.

در قسمتی از این کتاب آمده است:

«داستان زن این حکایت که خون پاکش بر خاک پاک آذربایجان سرازیر شد، داستان یک رهگذر نیست. حکایت یک عشق است. روایت یک زندگی است. در چارچوب نقل‌های متعارف نمی‌گنجد. بغض و کینه و عداوت به این مکان لامکان راه ندارد. در روند داستان همیشه احساس می‌کردم پرندگان دریایی چشمانش، در حال صعود بودند به سمت آسمان. دشنه‌های جور و ستم، بر گلویش نشست تا صدایش را ببرند، اما فراموش کردند زنان آذربایجان پرچم‌های سفید می‌پوشند و سرخ به خاک می‌روند و سبز می‌رویند.»

کتاب رمان «ققنوس در اسارت» در اجلاسیه زنان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی رونمایی و از «زهرا کریم زادگان» نویسنده این کتاب نیز تجلیل بعمل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار