زون A و B موزه دفاع مقدس البرز تا دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

در چهل و پنجمین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که با حضور استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، مصوباتی با محوریت تکمیل و افتتاح زون A و B موزه دفاع مقدس تا دهه مبارک فجر و همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۷۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ - 16June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در چهل و پنجمین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس استان البرز به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های فرهنگی استان، نقش بسزایی در انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های آینده خواهد داشت.

بخش عمده باغ موزه دفاع مقدس البرز تا دهه فجر افتتاح می‌شود

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمر، فاز نخست این موزه در مهر سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و اکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش خواهیم کرد تا ان‌شاءالله تا دهه مبارک فجر شاهد تکمیل و افتتاح زون A  و B آن باشیم.

اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم به منظور پاسداشت رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان برگزار خواهد شد و فرصتی خواهد بود تا نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

بخش عمده باغ موزه دفاع مقدس البرز تا دهه فجر افتتاح می‌شود

استاندار البرز نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت تکمیل و افتتاح موزه دفاع مقدس، گفت: این موزه باید به عنوان یک نماد فرهنگی در استان البرز مطرح شود و برای نسل‌های آینده یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران باشد.

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت دارد، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با همکاری سایر دستگاه‌ها، زمینه‌های لازم برای تکمیل و افتتاح زون A و B این موزه تا دهه مبارک فجر فراهم شود.

در پایان این جلسه، مصوبات مربوط به تکمیل و افتتاح موزه دفاع مقدس استان البرز و همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس  به همراه چندین مصوبات دیگربه تصویب رسید.

بخش عمده باغ موزه دفاع مقدس البرز تا دهه فجر افتتاح می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار