مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه «فرهنگیان، اساتید دانشگاه، حوزویان و اصحاب رسانه»

«فرخنده» گفت: کارگاه آموزشی سواد رسانه مختص «فرهنگیان، اساتید دانشگاه، حوزویان و اصحاب رسانه» نیز با هدف تشریح شیوه‌های کنشگری مؤثر رسانه‌ای در «جهاد تبیین» در سالن غدیر بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 15June 2024

برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه «فرهنگیان، اساتید دانشگاه، حوزویان و اصحاب رسانه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین تهدید نظام سلطه برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران، امپراطوری رسانه‌ای فاقد اخلاق است که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه براساس این بیانیه مأموریت امروز ما شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امید آفرینی برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی است، گفت: عصر جهالت مدرن همانند گذشته با زر و زور و تزویر و البته در عصر کنونی با استفاده از رسانه ضد اخلاق، به دنبال انحراف افکار عمومی از حقایق انسانی هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه به همت استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور استاد برجسته کشور «محمد لسانی» در بیرجند، ادامه داد: این کارگاه به عنوان یکی از پیش رویدادهای جشنواره ملی سواد رسانه جایزه پرفسور «معتمدنژاد» برگزار شده است.

فرخنده افزود: همچنین کارگاه آموزشی سواد رسانه ویژه «مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند» قبل از نماز ظهر در محل سالن ساختمان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: کارگاه آموزشی سواد رسانه مختص «فرهنگیان، اساتید دانشگاه، حوزویان و اصحاب رسانه» نیز با هدف تشریح شیوه‌های کنشگری مؤثر رسانه‌ای در «جهاد تبیین» امشب در سالن غدیر بیرجند برگزار می‌شود.

جشنواره ملی سواد رسانه در دو بخش جایزه و آموزش از سال گذشته به میزبانی استان خراسان جنوبی شروع به فعالیت نموده و ۱۴ تیرماه اختتامیه آن در بیرجند برگزار خواهد شد که در این راستا، کارگاه‌های آموزش این جشنواره در شهرستان‌های استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار