فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱ باند

سردار محمدیان از دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱ باند مجرمانه خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده ده‌ها میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۷۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 15June 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۲۹ نفر سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱ باند مجرمانه خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس این افراد طی ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند؛ ارزش‌ ریالی اموال کشف شده ده‌ها میلیارد تومان است.

دستگیری ۲۲۹ سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱ باند

سردار محمدیان گفت: در تهران و در کل کشور شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت هستیم که به دلیل کنترل هوشمند سارقین از طریق نصب پابند همکاری و بازرسی شناسایی مخفیگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مجرمان هشدار داد و گفت: مبارزه بی امان با مجرمین به خصوص مجرمین مربوط به سرقت ادامه دارد و مردم اطمینان داشته باشند پلیس شبانه روزی آماده و در حال شناسایی سارقان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سرقت افراد با پابند بسیار اندک است زیرا دائم در حال رصد هستند و در میان این سارقان تنها پنج نفر با پابند دستگیر شده‌اند و نشان می‌دهد نصب پابند تأثیر گذار بوده و سارقان در حال کنترل هستند.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که پایند الکترونیک برای سارقانی که دو بار سابقه سرقت دارند نصب شود تا شاهد کاهش بیشتر سرقت در پایتخت باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره کشف اموال سرقتی گفت: برای برخی فروشندگان اجناس دست دوم شناسنامه تهیه شده است که مأموران پلیس به صورت نامحسوس مغازه‌های این افراد را بازرسی می‌کنند تا مشخص شود آیا اجناس دست دوم قانونی را به فروش می‌رسانند یا اجناسشان سرقتی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار