معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات کشور:

استکبار تلاش دارد جای جلاد و شهید، را جابه‌جا کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عزت‌زمانی» گفت: استکبار باقدرت تبلیغی‌اش تلاش دارد که جای جلاد و شهید، ظالم و مظلوم جابه‌جا کند.
کد خبر: ۶۷۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ - 15June 2024
استکبار تلاش دارد  جای جلاد و شهید، را جابه‌جا کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رضا عزت‌زمانی» معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در نشست صمیمی با ائمه جماعات و مبلغین استان کرمانشاه در سالن همایش شهیدآوینی کرمانشاه، ضمن اشاره به وظیفه مهم و خطیر یک مبلغ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در تعریف و تشریح تبلیغ درست اشاره می‌کنند که فعالیت تبلیغ باید به‌گونه‌ای باشد که ۱۰۰ درصد مردم ولو آنکه با سخن مبلغ موافق نباشد مورد خطاب قرار گیرد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت زمانی افزود: یک روحانی مبلغ در امورات تبلیغی خود در مواجه با مخاطب باید حرف برای همه‌ی اهالی آن منطقه گستره‌ی کاریش داشته باشد و همه را باید مورد خطاب خود قرار بدهد.
 
وی تصریح کرد: تنها راه ممکن برای این‌که حرف را به تمام مردم برسانید، استفاده از ابزار هنر است تا بتوانید حرف را به عموم مردم برسانید. البته ممکن است این حرف به عمق جان نرسد و فقط سخن را بشوند روزی تأثیر لازم خود را می‌گذارد و برای مبلغ همین در امر تبلیغ هم کافی است.
 
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعال بودن دستگاه‌های تبلیغی استکبار، ادامه داد: استکبار باقدرت تبلیغی‌اش تلاش دارد که جای جلاد و شهید، ظالم و مظلوم جابه‌جا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: یک مبلغ باید سعی کند که روی به تصویرسازی در ذهن مخاطب داشته باشد، لذا برای انجام این کار باید از ابزار هنر استفاده کرد. وی یکی از راه‌های تصویرسازی را استفاده از قدرت پویانمایی است و آن را ابزار تأثیرگذاری در امر نشر معارف و فرهنگ اسلامی و ایرانی دانست.
 
عزت‌زمانی لزوم ایجاد هویت برای دانش آموزان از سنین کودکی بیش از هرزمانی عنوان کرد و گفت: دشمن سعی کرده است با تولیدات رسانه‌ای خود، استحاله‌ای در هویت فرزندان ما ایجاد کند تا جایی که ممکن است ذائقه فرزند ما را با ایجاد هویت جدید تغییر بدهد و درواقع با ایجاد یک زیست غیرواقعی باعث شده است که خواسته‌ها و رفتار‌های فرزند ما متناسب با هویت غیرواقعی و مخرب باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار