مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

نیارمند یک بسیج عمومی در حوزه مدیریت فضای مجازی هستیم

«ظفری» گفت: گرچه مدیریت فضای مجازی را دیر شروع کردیم؛ اما می‌توانیم با یک حرکت جهادی عملیات را شروع و از دشمن جلو بزنیم و حاکمیت فضای مجازی را در دست بگیریم و یک بسیج عمومی در این خصوص تشکیل دهیم.
کد خبر: ۶۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 15June 2024

نیارمند یک بسیج عمومی در حوزه مدیریت فضای مجازی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (شنبه) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی همدان،  اظهار داشت: درک درست از فضای مجازی اهمیت  و شکوه این جشنواره را بیشتر می‌کند. این نوع جشنواره‌ها شروع بی پایان یک مجاهدت بی پایان برای شما است.

وی افزود: در جنگ‌های جهانی اول و دوم ابزارها عامل موفقیت در یک جنگ بودند و هرکسی ابزار بیشتری داشت موفق‌تر بود. در دوران دفاع مقدس ادوات جنگی که داشتیم با دشمن قابل مقایسه نبود؛ حال سوال اینجاست که  با وجود نداشتن ابزار چگونه پیروز شدیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی عدم توازن باعث موفقیت‌ها شد،ادامه داد: فنون رزمی رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس هم‌اکنون در دانشگاه‌های نظامی کشورهای مختلف تدریس می‌شود  و آنان رزمندگان را عاشق امام خمینی بیان و این را یکی از دلایل پیروزی ما با وجود تجهیزات کم عنوان می‌کنند، آن‌ها می‌گویند رزمندگان ایرانی اسیر نمی‌شوند اما وقتی اسیر می‌شوند، تسلیم نمی‌شوند. 

وی خطاب به حاضران جمع گفت: امروز شما باید فضای مجازی را مدیریت کنید، فکر نکنید فضای مجازی اولویت سوم زندگی ما است، قسمت اصلی زندگی ما هست و همه درگیر آن هستیم.

سردار ظفری اضافه کرد: امروز ابزار ما در فضای مجازی با ابزار دشمن توازن دارد، لذا چون دیر وارد شدیم فکر می‌کنیم که عقب هستیم، امروز یکی از عوامل زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) همین صحنه‌ای است که شما با آن در ارتباط هستید.

وی ادامه داد: این صحنه، صحنه شجاعت است و حال که ورد پیدا کردید باید تا آخر کار مقاومت کنید چرا که فضای مجازی ذهن و زندگی ما را به خود درگیر کرده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تصریح کرد: این صحنه، یک صحنه جنگ است و این قطعه تاریخ را به تفکر و ایده های شما سپردند و  تبریک عرض می‌کنم به شما که پذیرفتید باید در این حوزه ساختار سازی و شبکه سازی کنید و حساسیت موضوع را متوجه هستید.

وی با تاکید مجدد بر لزوم ورود به فضای مجازی، گفت: ما از مرز تهدید نظامی عبور کردیم، ما امروز تهدید نمی‌شویم بلکه تهدید هستیم. گرچه مدیریت فضای مجازی را دیر شروع کردیم؛ اما می‌توانیم با یک حرکت جهادی عملیات را شروع و از دشمن جلو بزنیم و حاکمیت فضای مجازی را در دست بگیریم و یک بسیج عمومی در این خصوص تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار