تولیت فاطمیه کرمان:

تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج «قاسم سلیمانی» بود

«لطفی» گفت: اجلاسیه بیست و یکم پیرغلامان حسینی بر محور مقاومت می‌چرخد و ما افتخار می‌کنیم که تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی بود و در واقع این محل قدمگاه شهید مقاومت است.
کد خبر: ۶۷۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ - 15June 2024

تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج »قاسم سلیمانی» بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«مرتضی لطفی» تولیت تکیه فاطمیه کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان اظهار داشت: در رأس خادمان سیدالشهدا (ع) افراد قابل احترامی هستند اما افرادی که واقعاً شاخص هستند باید مورد تجلیل واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه حاج ماشاءالله لطفی ۲۱ سال قبل برای اجلاسیه پیرغلامان از کرمان رفت، افزود: پیشنهاد من برای برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان این است که از افرادی دلجویی شود که خدمات زیادی داشتند اما اکنون بیمار و خانه‌نشین هستند و اینکه به عنوان مداح و خادم دیده شود.

لطفی با اشاره به آمادگی تکیه فاطمیه کرمان برای میزبانی از اجلاسیه پیرغلامان حسینی عنوان کرد: اماکن آبرومند و ریشه‌داری از جمله گلزار شهدا، بیت الزهرای حاج قاسم سلیمانی و حسینیه ثارالله را در کرمان داریم که بایستی از این مکان‌ها و از تکایای قدیمی و شاخص در اجلاسیه استفاده شود.

تولیت تکیه فاطمیه کرمان گفت: اجلاسیه بیست و یکم پیرغلامان حسینی بر محور مقاومت می‌چرخد و ما افتخار می‌کنیم که تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی بود و از اینجا شروع شد و در واقع این محل قدمگاه شهید مقاومت است و مورد عنایت حاج قاسم بوده است.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برکات مجالس عزاداری امام حسین (ع) بیان کرد: در این مجالس اگر با خلوص نیت و قطع امید از بقیه بیاییم و با عشق بخواهیم حتماً حاجت خود را می‌گیریم و اینجا درگاه ناامیدی نیست و حاجتی نبوده که در این خانه به من داده نشده باشد و معتقدم همه مجالسی که به نام ائمه پایه‌گذاری می‌شود برکت خود را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار