عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دربندرعباس تاکید کرد؛

انسجام و وحدت عمومی رمز موفقیت کشور

«صفار هرندی» گفت: جهان جدیدی پیش روی بشریت گشوده شده است و جوشش جوانان در غرب برای مظلومیت فلسطین جلوه‌ای باشکوه از این خداخواهی است.
کد خبر: ۶۷۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ - 15June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،«محمدحسین صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید خلیل تختی نژاد در مسجد جامع بندرعباس، اظهار داشت: جهان جدیدی پیش روی بشریت گشوده شده و جوشش جوانان در غرب برای مظلومیت فلسطین جلوه‌ای باشکوه از این خداخواهی است.به گفته وی، آنهایی که می‌خواستند هر جا رد ایمان به خدا بود را بسوزانند، اکنون با دنیای جدیدی مواجهند.

صفار هرندی با اشاره به شهادت آیت الله رییسی وساده زیستی مادرش تصریح کرد: او حتی حقوقش را هم نصف دریافت می کرد و اینها سطح توقع مردم از یک رییس جمهور را بالا برده و مردم به هر کسی دیگر قانع نمی شوند. ذهن عامه مردم انتخاب شخصیتی نزدیک به شهید رییسی است.

وی با بیان اینکه رییس اجرایی کشور خود را طلبه ساده‌ای می انگاشت و او در تواضع ممتاز بود، تصریح کرد: جایگزین او باید بتواند کشور را از معبرهای سخت عبور دهد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تجربه های گذشته ما نشان می دهد که هر جا انسجام و وحدت عمومی وجودداشته است دشمن به عقب رانده شده است.توصیه آقا هم حفظ و انسجام جامعه است.

وی بیان کرد: کاندیداها نباید افشاگری و رسواسازی کنند.اینهایی که تایید صلاحیت شده‌اند، همگی صلاحیت رییس جمهور شدن را یافته‌اند ویکی با رای مردم انتخاب خواهد شد.

به گفته وی، در نظرسنجی که پیش از شهادت آیت الله رییسی صورت گرفته بود آمادگی مردم برای شرکت در انتخابات ۳۲ درصد بود اما چند روز پس از شهادت آیت الله رییسی به بیش از ۴۵ درصد رسید و احتمال دارد با رقابت کاندیداها به بیش از ۶۰ درصد و حتی فراتر نیز برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار