تشریح اقدامات مرزبانی جهت مقابله با تروریست‌ها

سردار گودرزی از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی و هلاکت ۲ نفر و دستگیری یک نفر از اعضای این گروهک در مرز‌های شهرستان سروان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ - 15June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» از مقامات فراجا در خصوص وضعیت تأمین امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان مستقر در نوار صفر مرزی، با تسلط اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند اپتیکی؛ متوجه تحرک گروهک تروریستی در نقطه صفر مرزی برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

تشریح اقدامات مرزبانی جهت مقابله با تروریست‌ها

این مقام انتظامی افزود: مرزبانان بلافاصله با آمادگی عملیاتی با این گروهک تروریستی درگیر شدند که در این درگیری با آتش سنگین مرزبانان بر علیه گروهک، تعداد ۲ نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به کشف مقادیری سلاح و مهمات گفت: یک نفر از اعضای دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشته عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

سردار گودرزی افزود: شب گذشته نیز مرزبانان غیور و جان برکف هنگ مرزی سراوان در همین جغرافیا با یک گروهک تروریستی دیگر نیز درگیر که ضربات سنگین و مهلکی بر پیکره آنان وارد کردند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار