برگزاری نشست های تبیینی و روشنگری ویژه انتخابات در خاش

به منظور روشنگری و بررسی ویژگیهای فرد اصلاح در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، نشست های جهاد تبیین، هدایت سیاسی و باید و نبایدهای انتخاباتی ویژه کارکنان سپاه شهرستان خاش برگزار شد‌.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 15June 2024

برگزاری نشست های تبیینی و روشنگری ویژه انتخابات در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به منظور روشنگری و بررسی ویژگیهای فرد اصلاح در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، نشست های جهاد تبیین، هدایت سیاسی و باید و نبایدهای انتخاباتی ویژه کارکنان سپاه شهرستان خاش برگزار شد‌.

حجت الاسلام «حسن شیبک» امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش به تبیین ابعاد شخصیتی آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور فقید کشورمان پرداخت‌.

وی اظهار داشت: انتخاب اصلح، برای اقتدار کشور دارای اهمیت بوده و انتخاب یک رییس جمهور قوی، کارآمد و دارای پشتوانه مردمی ابهت و عظمت کشور را به دنیا نشان می دهد.

وی بیان کرد: بیان خدمات و دستاوردهای دولت شهید جمهور و اهمیت دادن به جهاد تبیین گامی مهم برای تجلیل خدمات شهدای عرصه خدمت است.

در این نشست بر ضرورت و اهمیت انتخاب فردی توانمند، دلسوز، مردمی و در تراز انقلاب اسلامی و در تداوم راه شهید جمهور و شهدای عرصه خدمت تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار