وصال، جشنی برای ازدواج جوانان خاش و تفتان

با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، جشن وصال در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خاش و با حضور امام جمعه و مسئولان و خانواده ها برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 15June 2024
وصال، جشنی برای ازدواج جوانان خاش و تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، جشن وصال با همکاری ارگانهای مختلف دو شهرستان خاش و تفتان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خاش و با حضور امام جمعه و مسئولان و خانواده ها برگزار شد.
 
«سیامک میربلوچ زهی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش افزود: در اجرای این برنامه که ۸ زوج از شهرستانهای خاش و تفتان حضور داشتند، از دو همسر جانباز خاش و تفتان و دو دستگاه اجرایی و ۲ مشاور ازدواج شهرستان خاش تجلیل به عمل آمد.
 
«علیرضا ریگی» مدیر کمیته امداد امام خمینی خاش گفت: با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به خانواده‌های نیازمند، امسال افزون بر ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شده است.
 
حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش گفت: سنت حسنه ازدواج ریشه در اسلام، سیرت نبوی و بزرگان دین دارد و همه اقشار جامعه بایستی از امام علی ع و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در زندگی فردی و اجتماعی الگو بگیرند و ان شاءالله زمینه ازدواج آسان فرزندان در جامعه فراهم شود.
 
حجت‌الاسلام دهقان ادامه داد: برپایی ازدواج های گروهی و تسهیل در مهریه ها و کاهش دادن مخارج و پرهیز از اسراف و تجمل گرایی به موضوع تشکیل خانواده و نیز افزایش جمعیت در کشور و منطقه کمک می‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها