فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

بهره برداری از ۱۷۸ پروژه عمرانی توسط سپاه کربلا

سردار «مسلمی» از بهره برداری از ۱۷۸ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط سپاه کربلا مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ - 15June 2024

بهره برداری از ۱۷۸ پروژه عمرانی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آئین افتتاحیه رزمایش تخصصی شهید جمهور و شهدای راه خدمت با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در شرکت گاز استان مازندران برگزار شد.

در این رزمایش که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید سرافراز استان مازندران و اولین کنگره ملی شهدای جامعه مهندسین کشور برنامه ریزی و در حال اجراست، ۴۰۰ عنوان برنامه با مشارکت و همراهی ۱۲۰۰ مهندس و ۲۶۰ دستگاه اجرایی، فنی و مهندسی در موضوعاتی، چون دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای جامعه مهندسی، همایش جهاد تبیین با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات و نیز بازدید، نظارت و افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا در این آئین با اشاره به اینکه در استان مازندران با همدلی، هم افزایی و با کار جهادی اقدامات بسیار بزرگی اتفاق افتاده، افزود: یک نقص اساسی بر همه‌ی این کار‌ها وجود دارد و آن این است که ما نتوانستیم کار‌ها را به درستی و شایستگی به اطلاع مردم برسانیم و شاید هم منعکس کرده‌ایم، اما حجمی از سیاه نمایی که امپراطوری رسانه‌ای دشمن در کشور حاکم کرده و به تبع آن در استان مازندران هم حاکم است، به آحاد مردم القا می‌کند که هیچ کاری در این کشور صورت نگرفته، اما در گوشه گوشه این استان موجی از کار‌ها را که در حال انجام است مشاهده می‌کنیم.

وی به وجود مشکل در قسمت بودجه و بخش عمرانی اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلی که در قسمت بودجه و حوزه عمرانی داریم، اما پروژه‌های بسیار بزرگی در شهرداری‌ها و شورا‌های شهر و روستا در حال انجام است.

سردار مسلمی تصریح کرد: امروز آن کاری که توسط مهندسان احصا شده و این هفته به بهره برداری خواهد رسید، یک بخش کوچکی از مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی است و این رزمایش به جهت انعکاس زحمات شبانه روزی دوستان راه اندازی شده است.

وی از بهره برداری ۱۷۸ پروژه از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ خرداد با اعتبار هزار و۶۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: بنده وظیفه دارم بعنوان خدمتگزار مردم، از مسئولین عزیز تقدیر و تشکر کنم، در شرایطی که شرایط سخت بودجه‌ای در کشور است، اما این دوستان، کار‌های بزرگی را در کشور انجام دادند.

فرمانده سپاه کربلا ضمن اشاره به پیشرفت استان مازندران در حوزه گازرسانی، اظهار کرد: در مناطق پایین دست عمدتا گاز رسانی صورت گرفته و پروژه‌ها در بالا دست و در مناطق صعب العبور و در روستا‌هایی که جمعیت بسیار محدود و کم دارند درحال انجام است، این اتفاق، اتفاق بسیار خوبی در استان مازندران است کما اینکه در خیلی از استان‌ها به این حد از پیشرفت نرسیده‌اند.

وی از مدیران جهادی که در این رزمایش بیشتر از گذشته شرکت داشتند و همچنین از مدیرانی که همیشه در کنار بسیج و سپاه بوده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه تقریبا در دوسال گذشته پروژه‌های بر زمین مانده بسیاری در حوزه آب و فاضلاب به ثمر نشسته است، بیان کرد: در سال گذشته یک روستا را نمی‌توانید پیدا کنید که چالش آب داشته و مردم گله‌مند بوده باشند، اما در دوسال گذشته در خیلی از مناطق این مشکل وجود داشته است و این حاکی از یک کار جهادی است که در این حوزه با تلاش‌های متعهدانه مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران و همکارانشان صورت گرفته و کار‌های بزرگی در قسمت حفر چاه ها، برق رسانی به چاه‌ها، تعمیرات خطوط، راه اندازی خطوط و ... انجام گرفته است.

وی از زحمات شرکت مخابرات استان در حوزه ارتباطات و احداث فیبر نوری، و هم چنین تلاش شبانه روزی مدیر عامل شرکت گاز و شرکت توزیع برق یاد کرد.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در سال گذشته کم‌ترین خاموشی را داشته‌ایم. چنانچه در دولت گذشته، خاصتا در سال آخر دولت گذشته هر روز قطعی برق را داشته‌ایم و این تغییرات و زحمات بزرگواران قابل لمس است.

سردار مسلمی از هیئت مدیریه نظام مهندسی استان، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری، شهرداران و شورا‌های شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار