رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین «صادقی نیارکی» گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستند و مسئولان باید سیره پیامبر اکرم (ص) را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳ - 15June 2024

خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با تعدادی از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدای کارکنان دادگستری استان با اشاره به جایگاه و اهمیت مقام شهدا و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثاگران و جانبازان اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخاری برای جامعه هستند و مسئولان باید سیره پیامبر اکرم (ص) را در رسیدگی به خانواده ایثارگران مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه قدرشناسی با مطالبه‌گری منافاتی ندارد گفت: اگر ایثارگران مطالباتی از حاکمیت داشته باشند باید با الگو قرار دادن سیره نبوی به مشکلات و آسیب‌های این قشر اهتمام جدی صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری باید در سلامت جامعه اثرگذار باشد افزود: خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم از اهداف انقلاب و شهدا بوده که باید امروز به عنوان شاخص و معیار مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه کنونی و اولویت اول هر شهروندی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در راستای تحصیل رضایت و خشنودی خداوند متعال و شهدای گرانقدر اسلام از تمام فرصت‌ها برای تبلیغ و بالا بردن مشارکت در انتخابات بهره برد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار