هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی بر اثر تله انفجاری در «رفح»

در جدیدترین تلفات صهیونیست در درگیری با نیرو‌های مقاومت فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که هشت نفر از نظامیان این رژیم در جریان انفجار نفربر خود در «رفح» به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر: ۶۷۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 15June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه خبر داد که هشت نفر از نظامیان این رژیم در «رفح» به هلاکت رسیده‌اند.

هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی بر اثر تله انفجاری در «رفح»

شبکه خبری الجزیره به نقل از هاگاری گزارش داد که نظامیان صهیونیست در جریان انفجار یک نفربر در درگیری‌های رفح، کشته شده‌اند. یکی از فرماندهانی که به هلاکت رسیده، جانشین فرمانده گردان (۶۰۱) مهندسی از تیپ (۴۰۱) ارتش اسرائیل است. این فرمانده اسرائیلی، ۲۳ ساله بوده است.

شبکه ۱۳ اسرائیل نیز خبر داد که که ارتش رژیم صهیونیستی پس از دو ساعت موفق شده است خود را به این نفر بر منهدم شده برساند. این شبکه گزارش داد که ارتش اسرائیل همچنان در محل این حمله حضور دارد و در حال بررسی این موضوع است.

 «یوسی یهوشع» خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت خبر داد که این نظامیان، بر اثر انفجار یک بسته انفجاری جان خود را از دست داده‌اند. ظاهرا این نفربر در نزدیکی اردوگاه آوارگان «تل السلطان» منهدم شده است.

«اسرائیل زیف» فرمانده سابق بخش عملیات ارتش اسرائیل روز گذشته گفت که «ما در آرزوی پیروزی، عمیقا در رفح غرق شده‌ایم، اما شواهد نشان می‌دهد که در رفح پیروزی وجود ندارد».

 زیف با بیان اینکه سیاست‌های نتانیاهو موجب تضعیف امنیت اسرائیل و چند دستگی شده است، درباره حملات حزب الله نیز اذعان کرد: «حسن نصرالله عمق آتش‌باری خود را تا یک سوم اراضی اسرائیل یا ۴۰ درصد آن افزایش داده است». وی هفته گذشته نیز به روزنامه معاریو گفت که اسرائیل بیش از حماس به توافق تبادل اسرا نیاز دارد، چرا که با تهدید دیگری از سمت شمال (حزب‌الله) مواجه است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار