استاد حوزه و دانشگاه:

ره‌آورد پویایی مکتب شهیدان، صیانت از ولایت است

حجت‌‌الاسلام قهاری گفت: ما هرچه قدر بیشتر بتوانیم مکتب شهیدان را زنده نگهداریم آن امانت الهی که ولایت است در نزد ما محفوظ خواهد ماند.
کد خبر: ۶۷۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ - 15June 2024

ره‌آورد پویایی مکتب شهیدان، صیانت از ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مرتضی قهاری» استاد حوزه و دانشگاه در همایش بصیرتی فرهنگی کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی مفتاح برگزار شد، اظهار داشت: ولایت انسان کامل، مقوله ارزشمندی در خلقت انسان است که ما امانت‌دار آن شدیم.

وی افزود: شهدا امانت‌دار ولایت الله شدند. آن‌ها در مسیر خودسازی تنها به فکر خود نبودند بلکه با رشادت و شهادت خود جامعه و عالم را متحول کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا در مکتبی که داشتند ضمن کسب شناخت نسبت به امانت الهی، آن را به دیگران معرفی کردند.

حجت‌‌الاسلام قهار ادامه داد: جریان‌سازی که شهدا در انقلاب اسلامی ایجاد کردند برگرفته از مکتب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بود.

وی تاکید کرد: ما هرچه قدر بیشتر بتوانیم مکتب شهیدان را زنده نگهداریم آن امانت الهی که ولایت است در نزد ما محفوظ خواهد ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شهادت، فرهنگی است که برای عبور از چالش‌ها در حوزه‌های مختلف راه پیش‌روی مردم و مسئولین قرار داده است، ابراز داشت: انسان‌هایی که متصل به فرهنگ شهیدان می‌شوند ارزشمند خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار