استاندار ایلام:

دانشگاه فرهنگیان نقش کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می‌کند

«بهرام نیا» گفت: آموزش و‌ پرورش به عنوان پایه تحصیل علم و دانشگاه‌ها هم عصاره تحول بنیادین هستند که این دانشگاه با تربیت معلم، نقشی کلیدی در سند بنیادین ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۷۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲ - 16June 2024

دانشگاه فرهنگیان نقش کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در نشست با هیت امنای دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت اللّه رئیسی شهید جمهور و همراهان اظهار داشت:که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است. 

وی با بیان این‌که آموزش و پرورش به‌عنوان پایه تحصیل علم و دانشگاه‌ها عصاره تحول بنیادین هستند، افزود: دانشگاه فرهنگیان با تربیت‌معلم، نقشی کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می‌کند. 

استاندار ایلام عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید مسیر تکمیلی مقاطع تحصیلی را برای دانشجویان شاغل به تحصیل فراهم کند تا آنان به رتبه استادی دانشگاه هم دست پیدا کنند. 

«بهرام‌نیا» با اشاره به اینکه باید رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند، گفت: دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته است و ما هم کمک خواهیم که این تحول ادامه یابد. 

وی متذکر شد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون، هم تعداد دانشجویان و هم تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه، رشد چشمگیری داشته و این گویای فعالیت رییس و مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار