مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خبر داد؛

سرويس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز عرفه و عید قربان

شریعتی از سرويس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ - 16June 2024

سرويس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز عرفه و عید سعید قربانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محسن شریعتی» مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار داشت: برابر مصوبه شورای اسلامی و دستور شهردار مشهد در راستای تسهیل تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی در روز‌های عرفه و عید سعید قربان، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی به‌صورت صلواتی ارائه خواهد شد.

وی افزود: این خطوط شامل ۸۰۰ – ۸۰۱ – ۸۰۲ – ۸۳۰ – ۸۳۱ – ۱۲ – ۵۰ – ۶۲ – ۸۲ – ۸۶ و ۲۱۰ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: ناوگان خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر نیز تقویت خواهد شد تا سرفاصله ناوگان کاهش پیدا کند.

شریعتی گفت: در روز عرفه، آغاز خدمت‌رسانی صلواتی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۴ است و سرویس‌دهی برگشت از حرم‌مطهر از شش پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر با ۳۶۰ دستگاه اتوبوس از حرم مطهر برای انتقال مردم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: این پایانه‌ها شامل پایانه شماره یک حرم مطهر روگذر شیرازی؛ پایانه شماره ۲ واقع در میدان شهدا و خیابان شهید هاشمی‌نژاد، پایانه شماره سه واقع در خیابان امام رضا علیه‌السلام میدان بیت‌المقدس (مسیر BRT)، پایانه شماره چهار خیابان شهید اندرزگو «باب الجواد (ع)»، پایانه شماره پنج حرم مطهر روگذر طبرسی، پایانه شماره شش نیز در خیابان شهید نواب صفوی می‌باشد که برای سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

شریعتی تصریح کرد: همچنین در روز عید سعید قربان، سرویس‌دهی از ساعت ۴:۳۰ صبح دوشنبه ۲۸ خردادماه از پایانه‌های وکیل‌آباد، امام رضا علیه‌السلام، امامیه، طبرسی، شهید بسکابادی و زکریا به سمت حرم مطهر آغاز خواهد شد و همزمان با خاتمه نماز عید، سرویس‌دهی برگشت از شش پایانه مذکور در محدوده مبادی خروجی حرم مطهر رضوی به نمازگزاران صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار