استاندار البرز:

حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالتی مهم بر دوش همه ما است

«عبدالهی» بر لزوم مداخله بیشتر این اداره کل در فعالیت‌های فرهنگی استان در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالتی مهم بر دوش همه ما است.
کد خبر: ۶۷۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ - 16June 2024

حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالتی مهم بر دوش همه ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در چهل و پنجمین جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز در ابتدای جلسه، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت والده محترم  سردارسرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به جایگاه والای شهدا و ایثارگران در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت:حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالتی مهم بر دوش همه ما است و در این راستا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان باید نقش محوری‌تری ایفا کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل متولی اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان است، گفت: انتظار می‌رود این اداره کل با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در فعالیت‌های فرهنگی استان در حوزه دفاع مقدس مداخله بیشتری داشته باشد و زمینه را برای انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده فراهم کند.

استاندار البرز همچنین بر ضرورت تکمیل و افتتاح هر چه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تأکید کرد و گفت: این مرکز می‌تواند به عنوان نمادی از ایثار و فداکاری مردم البرز در دوران دفاع مقدس، نقشی مهم در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان ایفا کند.

در این جلسه، سردارسرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ارائه کرد و خواستار مساعدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل این پروژه شد.

در پایان این جلسه، اعضای هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز با تقدیر از تلاش‌های استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بر تسریع در روند ساخت این مجموعه فرهنگی تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها