استاد حوزه علمیه قم:

دفاع حضرت مسلم از ولایت تا آخرین نفس/ گزینه اصلح نباید به دشمن تکیه داشته باشد

حجت الاسلام «ماندگاری» با اشاره به دفاع حضرت مسلم (ع) از ولایت تا آخرین لحظه گفت: کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باید سرباز ولایت باشد و به دشمن تکیه نکند.
کد خبر: ۶۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 16June 2024

دفاع حضرت مسلم از ولایت تا آخرین نفس/ گزینه اصلح نباید به دشمن تکیه داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی ماندگاری» استاد حوزه علمیه قم در اجتماع هیات‌های مذهبی استان قم که به مناسبت شهادت حضرت مسلم (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: نیرو‌های انقلاب را باید دعوت به اتحاد و اجماع کنیم تا در نهایت شاهد یک انتخاب اصلح باشیم.

وی افزود: گزینه اصلح برای انتخاب کسی است که تکیه به دشمن نداشته باشد و کسانی که به دنبال سازش بودند و هستند نمی‌توانند در این مسوولیت باشند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: به عافیت طلبان نباید اعتماد کرد و شهید رییسی استراحت و خواب را بر خود حرام کرده بود و خستگی نمی‌شناخت.

وی بیان داشت: باید انتخاب ولایی داشته باشیم و در این عرصه کسانی که به دنبال پر کردن جیب برادر و اطرافیان و قوم خویش خود هستند بدرد کشور نمی‌خورند و در گذشته داشتیم که رییس جمهوری از برادر متخلف خود دفاع می‌کرد.

حجت‌الاسلام ماندگاری ادامه داد: رییس جمهوری می‌خواهیم که سرباز ولایت باشد نه اینکه بر خلاف حرف رهبری عمل کند.

وی ابراز داشت: نباید به تبلیغات دشمنان توجه کرد چرا که آنان به دنبال اهداف شوم خود هستند؛ دشمنان به ائمه معصومین علیهم السلام رحم نکردند و اگر ولایت را تنها بگذاریم دشمنان همه را از دم تیغ می‌گذرانند.

ماندگاری ادامه داد: نباید گذاشت ولایت ما قضا شود و شهادت مسلم بن عقیل این پیام را به ما می‌دهد که تا دم مرگ باید همراه ولایت باشیم.

استاد حوزه علمیه قم مذکر شد: نباید بعد از شهید رییسی اجازه دهیم کشور به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار