معرفی کتاب؛

«نسیم رستاخیز»

کتاب «نسیم رستاخیز» مجموعه مقالاتی در مورد سبک زندگی جهادی به نویسندگی «لیلا نظری گیلانده» که توسط انتشارات «خط هشت» در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.
کد خبر: ۶۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 16June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کتاب «نسیم رستاخیز» مجموعه مقالاتی در مورد سبک زندگی جهادی که به نویسندگی «لیلا نظری گیلانده» توسط انتشارات «خط هشت» در هزار نسخه با حمایت مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به چاپ رسیده است.

زن اسلامی و همسر مسلمان، با تکیه بر مفاهیم ارزشی و عقاید دینی به تربیت فرزندان در چارچوب دین میپردازد و از این طریق ضمن رشد بنیۀ عقیدتی اعضای خانواده، آنان را از گزند انحرافات و تلقیات منحرفانه مصون میدارد. آنچه از نظر میگذرد مجموعه مقالاتی دربارۀ سبک زندگی جهادی است که اهمیت خانواده و تأثیر حضور زن در پرورش نسل‌ها را به ما گوشزد میکند.

در بخشی از کتاب آمده است:

امام خمینی (ره) طی سفارش‌های متعدد درباره عفاف میفرمایند: بانوان محترم اسلام ثابت کردند که در دژ محکم عفت و عصمت هستند و جوانان صحیح و نیرومند و دختران عفیف و متعهد، به کشور تسلیم خواهند کرد و هیچ گاه در آن راهنمایی که قدرت‌های بزرگ برای تباه کردن کشور، پیش پای آنها گذاشته بودند، بخواهند رفت.

زن‌ها باید در میدان زهد و تقوا و عفاف و تحصیل و مجاهده و دفاع از اسلام، از حضرت زهرا تبغیت کنند.

وصعیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور و روسای جمهوری مابعد و شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت، در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاه‌های خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور، منحرف شوند و باید همه بدانیم که آزادی غربی آن که موجب تباهی جوانان و دختران و پدران می‌شود از نظر اسلام و عقل، محکوم است و تبلیغات و مقالات و سخنرانی‌ها و کتب و مجلات بر خلاف اسلام و عفت عمومی و کشور، حرام است و بر همه ما و همه مسلمانان، جلوگیری از آن واجب است و از آزادی‌های مخرب باید جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها