مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب خبر داد؛

قهرمانی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در مسابقات بسکتبال نیروی زمینی ارتش در جنوب

زمانپور گفت: در این مسابقات که با حضور ۷ تیم و به مدت دو روز در شهرستان دزفول برگزار شد تیپ ۲۹۲ زرهی موفق به کسب مقام نخست و تیم‌های تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان و تیپ ۱۸۴ متحرک هجومی خرم آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۶۷۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 16June 2024

قهرمانی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در مسابقات بسکتبال نیروی زمینی ارتش در جنوببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «علیرضا زمانپور» مسئول تربیت بدنی قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری مسابقات بسکتبال نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب به میزبانی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول خبر داد.

وی در خصوص این دوره از مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات که با حضور ۷ تیم و به مدت دو روز در شهرستان دزفول برگزار شد تیپ ۲۹۲ زرهی موفق به کسب مقام نخست و تیم‌های تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان و تیپ ۱۸۴ متحرک هجومی خرم آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

زمانپور با صدور پیام تبریکی، برای تیم‌های ورزشی پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد و خواستار تداوم این گونه رویدادها در فضای ورزشی برای کارکنان پایور و ورزشکاران ارتش در مسابقات مختلف شد تا بتوانند از لحاظ آمادگی جسمانی در تمامی ماموریت‌های خود آماده رزم و خدمت رسانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها