رئیس سازمان بسیج اساتید در دیدار خانواه شهید امیرعبداللهیان:

شهید امیرعبدالهیان فریاد مظلومیت مردم غزه بود

مردانی در دیدار با خانواه شهید امیرعبداللهیان گفت: دعای خیر شهدا موجب شده علی‌رغم توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان در دنیا سربلند باشد.
کد خبر: ۶۷۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 16June 2024

شهید امیرعبدالهیان فریاد مظلومیت مردم غزه بودبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با همراهی «محمدرضا ابن‌الدین حمیدی» جانشین بسیج اساتید، «معصومه مقیمی» سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور و جمعی دیگر از اساتید با خانواده شهید امیر عبدالهیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به تلاش‌ها و زحمات این شهید گفت: ایشان در طول عمر پر برکتشان بسیار موثر بودند. در این مدت یار و همراه و حامی مردم مظلوم غزه بودند و حتما دعای خیر مردم مظلوم غزه مشمول حالشان است.

مردانی افزود: ما انسان‌های بزرگی را از دست دادیم  این شهدا انسان‌های بزرگی بودند ، سال‌ها شاید طول بکشد تا چنین انسان‌هایی متولد شوند. مشیت الهی بر این بود که ایشان را از دست بدهیم و ان‌شاءالله که آنها عند ربهم یرزقونند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه جهادگرانه این شهدای گرانقدر  باشیم بیان کرد : مردم ما قدردان این انسان‌های بزرگ خواهند بود. به تعبیر زیبای رهبر انقلاب خوشا به سعادت آنها که در مسیر جهاد برای انقلاب و مردم و اسلام فداکاری کرده و عند ربهم یرزقون هستند. امیدواریم ما هم در مسیر خدمت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی توفیق شهادت یابیم. دعای خیر شهدا موجب شده علارغم توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان در دنیا سربلند باشد.هر شهیدی به  درخت انقلاب اسلامی رنگ و بویی داد. ان‌شاءالله با دعای خیر این شهدا این انقلاب به ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه‌الشریف ختم شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید در ادامه از خانواده شهید برای شرکت در مراسم روز بسیج اساتید دعوت کرده و افزود: این برنامه به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران  و روز ملی بسیج اساتید هر ساله برگزار می شود و  امسال هم  خانواده شهدای خدمت و شهید چمران و شهید مجید شهریاری که شهید شاخص سال بسیج اساتید است میهمان این مراسم خواهند بود و از خانواده شهدا تجایل به عمل خواهد آمد‌.

معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده بسیج اساتید کشور نیز در این دیدار ضمن دلجویی و تسلیت به خانواده شهید عنوان کرد: لازمه شهید شدن شهید زیستن است که این شهدا از مصادیق آن هستند. شهید امیرعبداللهیان تجسم اخلاق در عرصه سیاست بودند. برای خانواده محترمشان آرزوی صبر و سلامت داریم.

محمدرضا ابن‌الدین حمیدی جانشین بسیج اساتید کشور نیز در این دیدار گفت: شهادت این جمع چندین گام انقلاب اسلامی را بالا برد. ایشان قدم تمدنی بزرگی برای انقلاب برداشتند . دعای امام زمان عج و دعای خیر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای تلاش در مسیر رشد انقلاب اسلامی همراهشان است.

ابن الدین با اشاره به آزادی حمید نوری از زندان گفت: پیگیری‌های شهید امیر عبدالهیان زمینه ساز این آزادی بود. این شهید ان‌شاءالله  هم خانواده و هم مردم را  شفاعت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها