معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اهمیت نتیجه انتخابات برای جبهه مقاومت/ انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد

سردار جوانی با بیان این‌که مقاومت منطقه و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با جدیت توجه دارند، گفت: انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد و گروه‌ها، افراد و جریان‌ها باید برنامه‌های خود را مطرح کنند و اجازه دهند مردم انتخاب کنند.
کد خبر: ۶۷۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ - 16June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در نشست وبیناری با بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: در دنیا کشورهای محدودی هستند که انتخابات‌شان زیر ذربین است و یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است. از آن‌جایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک آرایش جهانی برای نابودی انقلاب شکل گرفت، انتخابات در کشور نقش تعیین‌کننده دارد و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه بستگی دارد.

انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد/ نتیجه انتخابات برای جبهه مقاومت اهمیت دارد

سردار جوانی افزود: انتخابات همان‌طور که برای مردم ما مهم است و می‌تواند خلأهای فرهنگی و اقتصادی را پر کند، برای دیگران هم مهم است و آن‌ها منتظر هستند تا ببینند پیام انتخابات ایران چیست؟

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از طرف دیگر، مقاومت منطقه و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به این انتخابات با جدیت توجه دارند و ما دیدیم که در پیام امام خامنه‌ای، دانشجویان آمریکایی جزئی از جبهه مقاومت معرفی شدند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: انتخابات با چهار راهبردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کردند، باید پی گرفته شود. انتخابات‌های جمهوری اسلامی همواره قانونی بوده و از سلامت بالایی برخوردار بوده است؛ اما دشمنان سعی می‌کنند تا با جنگ شناختی، چیز دیگری را مخابره کنند.

وی گفت: با توجه به مشارکت و نوع انتخاب، نتیجه‌ای که به دست می‌آید می‌تواند متفاوت باشد. سالیانی است که دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که می‌توانند از طریق صندوق رأی بر شتاب انقلاب اسلامی در پیشبرد آرمان‌های آن تأثیر بگذارند؛ از این‌رو انتخابات در کشور باید به عنوان یک فرصت تلقی شود و دشمنان هم چنین دیدگاهی را دارند.

سردار جوانی با بیان این‌که امیدواریم راه شهید رئیسی با رأی بالای مردم ادامه پیدا کند،‌ تصریح کرد: انتخابات باید اخلاق‌‌مدارانه باشد. شهید جمهور ثابت کرد که می‌توان در انتخابات شرکت و رئیس جمهور شد، بدون اینکه وارد تخریب و حاشیه شد. انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد و گروه‌ها، افراد و جریان‌ها باید برنامه‌های خود را مطرح کنند و اجازه دهند مردم انتخاب کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عنوان کرد: انتخابات، هم سالم و هم رقابتی بوده و بحث مشارکت مهم است. در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد نیز بر این موضوع تأکید شد. مشارکت بالا می‌تواند پیام محکمی را به دنیا انتقال دهد. حماسه بدرقه در دنیا کم‌نظیر بود و مشارکت بالا نیز می تواند توجه جهانیان را جلب کند.

وی گفت: هر کسی که مخاطب دارد، اساتید دانشجویان و همه اقشار می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای مشارکت‌آفرینی استفاده کنند. شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

سردار جوانی افزود: همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند، محترم هستند و همه این‌ها می‌توانند منتخب مردم باشند و هر کسی رأی بیاورد، باید حمایت شود؛ اما ملاک‌های انتخاب درست را باید تبیین کرد تا بهترین‌ها انتخاب شوند. اگر در این شرایط ملت ایران بخواهد موانع راهبردی و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، باید یک رئیس جمهوری انتخاب شود که چهار ویژگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند را داشته باشد؛ یعنی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که رئیسی خستگی را خسته کرد، بیان داشت: بیش از ۹ هزار واحد تولیدی در دوران شهید جمهور فعال شدند و این به دلیل حضور فعال است. آگاهی و معقتد بودن نیز در قامت شهید رئیسی قابل ستایش بود. مردمی بودن و خستگی‌ناپذیر بودن نیز باید در انتخاب رئیس جمهور اصلح دنبال شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سیاه‌نمایی‌های دشمنان، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا سلامت انتخابات در ایران را زیر سوال ببرند؛ بنابراین اساتید باید با جهاد تبیین، این نقشه شیطانی را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار