فرمانده سپاه شهرستان دشتی تاکیدکرد؛

حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده اهداف دشمنان است

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمنان را خنثی کند ومخابره کننده پیام همراهی مردم ایران با دولت وحاکمیت خود است.
کد خبر: ۶۷۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ - 16June 2024
حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده اهداف دشمنان استسرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار » فرمانده سپاه شهرستان دشتی درگفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر پیشرفت کشور را در گرو مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دانست و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند اهداف دشمنان را خنثی کند ومخابره کننده پیام همراهی مردم ایران با دولت وحاکمیت خود است.
 
فرمانده سپاه شهرستان دشتی مردم‌سالاری دینی را جزو جدانشدنی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: دشمن همیشه درصدد آن است که ایران را کشوری فاقد دموکراسی جلوه دهد؛ درحالی‌که این کشور از اوایل انقلاب تاکنون، دارای حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بوده است.
 
وی با اشاره به این‌ که هرچه مشارکت بیشتر باشد رئیس‌جمهور نیز مقتدرتر خواهد بود افزود: اگر یک فرد اصلح و با رأی حداکثری انتخاب شود قطعاً در زندگی مردم تأثیر خود را خواهد گذاشت و باعث پیشرفت کشور خواهد شد.
 
زارعی‌تبار شهید رئیسی را رئیس‌جمهور اصلح خواند و گفت: رئیس‌جمهور همانند شهید رئیسی باید انقلابی و مردمی باشد، چنین رئیس‌جمهوری اگر بیاید به نفع ملت و کشور ایران خواهد بود.
 
فرمانده سپاه شهرستان دشتی بر ادامه راه رئیس جمهور آینده در راستای مسیر شهید رئیسی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید کارهای مهم شهید رئیسی را ادامه دهد و کارها را به سرانجام برساند.
 
وی حضور در انتخابات را موجب اقتدار ملی و ارتقاء شاخص‌های نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: هر ایرانی، مدیون خون شهداست؛ لذا باید در انتخابات شرکت کند.
 
فرمانده سپاه شهرستان دشتی اخلاص، ساده زیستی، حسن سابقه و داشتن تجربه مدیریتی و اجرایی، حافظ منافع ملی بودن، پایبند بودن به نظام و انقلاب اسلامی، بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، پرکار و پر تلاش و آگاه و مقید به مبانی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های نامزد اصلح دانست.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها