مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

ضرورت انتقال میراث معنوی جنگ با زبان هنر به نسل آینده

«مطهری» گفت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و باید میراث معنوی جنگ را با زبان هنر و به شیوه ملموس که می‌تواند روی مخاطب اثرگذار باشد به نسل آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 16June 2024

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از سمنان، سردار »عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با »محمد رضا صادقی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: حوزه مأموریتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در ۴ بخش شهدای گمنام، حفظ آثار، نشر ارزشها و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس میباشد که برای هرکدام اهداف عملیاتی تعریف شده است.

وی گفت: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برنامههای تعاملی، حماسی، محیطی و تجربی ویژه جوانان و نوجوان و کودکان را برنامه ریزی کرده ایم که بخشی از آنها اجرا شده است .

وی با اشاره به زبان هنر در انتقال مفاهیم ارزشهای دفاع مقدس یادآور شد :ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و باید میراث معنوی جنگ را با زبان هنر و به شیوه ملموس که میتواند روی مخاطب اثرگذار باشد به نسل آینده منتقل کنیم.

مطهری گفت: با توجه به ایجاد زیرساختها و فضاسازی مناسب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شاهد رشد ۲/۵ برابر بازدید و حضور مخاطبان اعم از جوانان، نوجوانان، کودکان، خانوادهها و کارکنان نسبت به سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: بازدیدهای گروهی و عمومی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، ورزش جبهه ای، برگزاری کلاسهای آموزشی، برگزاری اردوهای نیمروزی، میدان آموزش، عصرانه خانوادگی، بازی و سرگرمی و ... از جمله برنامههای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان میباشد.

در این دیدار پیرامون همکاری و پشتیبانی، برنامههای به دنبال ستاره ها، عطر بهشت، تولید محتوای جذاب و فاخر در فضای مجازی، برگزاری رویدادها با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و تولید فیلم کوتاه دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها