فرمانده مرزبانی گلستان:

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، پرچم داران مبارزه با مواد مخدر هستند

«حاتمی» گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم داران مبارزه با مواد مخدر، با اقدامات و تدابیر مقابله ای، با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، بومی و جلب مشارکت‌های مردمی اقدامات بسیار مناسبی در این راستا انجام داده است.
کد خبر: ۶۷۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 16June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، در راستای پیشبرد اهدف سازمانی،عصر امروز دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری گلستان با حضور در ستاد استان با فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کرد.
سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فراجا اظهار داشت: مرزبانان جمهوري اسلامي ايران به عنوان پرچم داران مبارزه با مواد مخدر، با اقدامات و تدابير مقابله اي، با بهره گيري از ظرفيت هاي علمي، بومي و جلب مشارکت هاي مردمي اقدامات بسیار مناسبی در این راستا انجام داده است.
«حاتمی» بیان داشت: اقدامات مطلوب و مثمر ثمري که مرزبانان در فرايند مبارزه با مواد مخدر برداشته بر کسي پوشيده نيست و گواه اين ادعا، تقديم شهداي بسياري در اين عرصه است.
وی در پایان احساس مسئوليت جمعي و مشاركت اجتماعي را لازمه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: همبستگي اجتماعي آحادجامعه، احساس مسئوليت جمعي و مديريت جهادي، اثربخشي اقدامات در حوزه پيشگيري از اعتياد و مبارزه با مواد مخدر، تضمين و بستر ساز افزايش شور و نشاط جامعه است.

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، پرچم داران مبارزه با مواد مخدر هستند


«طالبی» دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری گلستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان در راستای برقراری امنیت و مبارزه با مواد مخدر، مرزبانان را مجاهدان در راه خدا دانست و اظهار داشت: آسيب‌ها و خطرات مواد مخدر و اعتياد در ابعاد فردي، اجتماعي، شغلي و خانوادگي با آگاه سازي اجتماعي، توسعه اقدامات فرهنگي و آموزش همگاني، اطلاع رساني هدفمند و جامع و بهره مندي از ظرفيت رسانه به خصوص صدا و سيما قابل كنترل، پيشگيري و مهار است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها