فرمانده اسرائیلی:

دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم

یک افسر بلندپایه در ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه دیگر قادر نیستند به جنگ غزه ادامه دهند، اعتراف کرد که هیچ حمایتی از کاروان‌های نظامی ارتش اسرائیل در غزه صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۶۷۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 16June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک افسر بلندپایه در ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اذعان کرد که نظامیان این رژیم، آمادگی تداوم جنگ در غزه را ندارند.

دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از این افسر صهیونیست گزارش دادند: «نیرو‌های ما در پشت بامها، نزدیک به پنجره‌ها و در داخل منازل غزه، مانند اردک‌هایی در میدان تیر هستند». وی با بیان اینکه هیچ حمایتی از کاروان‌های نظامی ارتش اسرائیل در غزه صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: «مسائلی وجود دارد که نشان می‌دهد برای خوب جنگیدن در غزه، آماده نیستیم».

در خصوص تلفات ارتش صهیونیستی، روز گذشته نیز «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که هشت نفر از نظامیان این رژیم در «رفح» به هلاکت رسیدند. این افراد در جریان انفجار یک نفربر در درگیری‌های رفح، کشته شدند.

 «یوسی یهوشع» خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت خبر داد که این نظامیان، بر اثر انفجار یک بسته انفجاری جان خود را از دست داده‌اند. این نفربر در نزدیکی اردوگاه آوارگان «تل السلطان» منهدم شد.

منابع خبری اسرائیلی ساعتی پیش از یک «حادثه امنیتی» در نوار غزه خبر دادند که در پی آن، یک بالگرد نظامی در محل حادثه فرود آمد و چند سرباز زخمی را از این منطقه خارج کرد. وبگاه «حدشوت بزمان» خبر داد که یک ساختمان بر روی سربازان اسرائیلی در غزه خراب شده که در پی آن، تا این لحظه یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده است.

 نیرو‌های مقاومت فلسطین معمولا برخی از ساختمان‌ها را در غزه و رفح بمب‌گذاری کرده‌اند و به محض ورود نظامیان اسرائیلی آن را منفجر می‌کنند. همین مسئله باعث تلفات بسیاری در میان صهیونیست‌ها شده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها