خطیب نماز عید قربان بوشهر:

انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز در معادلات بین المللی است

حجت الاسلام «جمالی» گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانند دیگر انتخابات‌های نظام اسلامی ایران در داخل و معادلات بین‌المللی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.
کد خبر: ۶۷۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 17June 2024
انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز در معادلات بین المللی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف جمالی» خطیب نماز عید قربان بوشهر در نماز عید سعید قربان در بوشهر با تبریک این عید اظهار کرد: بزرگترین عیدی که همه منتظر آن هستند روز ظهور حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) است.
 
وی با اشاره به اینکه در روز عید قربان و این روزها مردم مظلوم غزه و فلسطین در سخت‌ترین شرایط قرار دارند گفت: مردم غزه و فلسطین در سخت‌ترین شرایط به سر می‌برند به‌گونه‌ای از آب آشامیدنی، غذا، دارو و مکان امن بی‌بهره هستند.
 
جمالی ادامه داد: عید سعید قربان باید مسلمانان در سراسر جهان با وحدت، یکدلی، وحدت رویه، و اتخاذ سیاست‌های لازم در مقابل رژیم جنایتکار و سفاک و غاصب اسرائیل و کودک‌کشان صهیونیستی باید اتخاذ کنند.
 
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید از نظر اقتصادی، امنیتی به زانو درآید و این سرزمین غصب شده به مالکین و صاحبان اصلی خودش برگردد.
 
جمالی در ادامه یکی از رویدادهای مهم را انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اعلام و بیان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانند دیگر انتخابات نظام اسلامی ایران در داخل و معادلات بین‌المللی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.
 
وی پرهیز از تخریب و توهین نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تخریب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته یقیناً سبب ناامیدی مردم و حرکت در مسیر دشمن محسوب می‌شود.
 
 
امام جمعه موقت بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی الگویی در دولت تراز انقلاب اسلامی است که در عمل نشان داد و رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی و اصلح در مسیر شهدا حرکت می‌کند.
 
خطیب نماز عید قربان، ولایت‌مداری، انقلابی بودن، پاک‌دست، عدالت محور، مردمی بودن و مردم را ولی نعمت خود دانستن، تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی مردم، عزت‌مداری، تکیه بر داشته‌های داخلی، دوری از خودباختگی و تمایل به غرب و تکیه بر دیگر کشورها، اخلاق‌مداری و تقید نسبت به مسائل شرعی را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست.
 
وی بیان کرد: این ویژگی‌ها از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار می‌رود مورد توجه قرار دهند و کسی که می‌خواهد رئیس جمهور نظام اسلامی ایران شود که ریشه در خون شهدای گرانقدر دارد در جهت این موازین باید حرکت کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار