دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه:

اسرائیل سالن‌های مسافری گذرگاه رفح را تخریب کرد

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که رژیم اسرائیل اقدام به تخریب سالن‌های مسافری گذرگاه رفح کرده است و همزمان برخی رسانه‌ها از به آتش کشیدن شدن سالن‌های مذکور خبر دادند.
کد خبر: ۶۷۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 17June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه روز دوشنبه تأکید کرد: اخبار منتشره درباره توقف تاکتیکی جنگ در غزه، دروغ منتشره توسط رژیم اسرائیل است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه: اسرائیل سالن‌های مسافری گذرگاه رفح را تخریب کرد

این دفتر افزود: ما بازگشایی گذرگاه رفح را برای تأمین نیازهای اهالی غزه به ویژه ساکنان مناطق شمالی این باریکه خواستار هستیم.

این نهاد دولتی غزه افزود: شرایط در شمال این باریکه با توجه به کمبود مواد غذایی و دارو بسیار وخیم است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه خاطرنشان کرد: بیش از ۱۶ هزار کودک در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شهادت رسیده اند.

این نهاد اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به تخریب سالن های مسافری گذرگاه رفح توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد: این اقدام رژیم اشغالگر، بخشی از جنایات آن رژیم علیه مردم نوار غزه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار