نماینده ولی فقیه در گیلان:

طرفداران کاندیدا‌های ریاست جمهوری در تبلیغات بداخلاقی نکنند

آیت‌الله «فلاحتی» در جمع نمازگزاران عیدقربان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: طرفداران کاندیدا‌های ریاست جمهوری در تبلیغات نامزد مورد نظر خود، از هر گونه بداخلاقی بپرهیزند.
کد خبر: ۶۷۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 17June 2024

طرفداران کاندیدا‌های ریاست جمهوری در تبلیغات بداخلاقی نکنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر، فرا رسیدن عید سعید قربان، عید بندگی را به امت اسلامی تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های متعدد معنوی و عرفانی عید سعید قربان بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال مجیب الدعوات است و دعا‌ها و خواسته‌های انسان‌ها را اجابت می‌کند افزود: زمان‌ها و مکان‌های خاصی وجود دارد که در آن انسان بیشتر با خدای خود سخن بگوید.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه رفیع و معنوی شب عرفه و روز عید قربان تصریح کرد: ما در دعای این روز می‌خوانیم که خداوند به ما آرامش، صلح، رستگاری سعادت و نجات عطا فرماید.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، عید قربان را عید رهایی انسان از تعلقات نفسانی خواند و ادامه داد: انسان باید همیشه خود را از تعلقات نفسانی و دنیوی به خدا بسپارد و از او برای خود طلب بخشش، آسایش و عافیت و سلامتی کند.

امام جمعه رشت، روز دهم ذی‌الحجه، روز عید قربان (عید اضحی) را از اعیاد بزرگ اسلامی و نقطه وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان معرفی کرد و گفت: دعای نماز این عید عزت، شرف و بالندگی مسلمانان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، رفح، اردوگاه النصیرات توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: فلسطین امروز میدان آتش و خون است و نسل‌کشی در فلسطین،  درد بزرگ و مسئله اول مسلمین جهان است.

وی با بیان اینکه امت اسلامی تاکنون جنایتی به این بزرگی در طول تاریخ به خود ندیده است، ادامه داد: متاسفانه تاکنون بیش از ۳۷ هزار زن و کودک فلسطینی، زیر بمب‌های فسفری و موشک‌ها و آوار خانه‌هایشان به شهادت رسیده‌اند و تعداد مجروحان باقیمانده و خانه‌های ویران شده نیز رو به افزایش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه کشور‌های اسلامی برای حل مسئله فلسطین و کمک به غزه به وحدت نرسیده‌اند، خاطرنشان کرد: نبود اتحاد بین کشور‌های اسلامی موجب شده، تا ایالت متحده آمریکا از آن سوی جهان به منطقه بیاید و با حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین مشارکت کند.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه ابراز کرد: اسرائیل غده چرکینی است که باید بزودی از جغرافیای حکومت اسلامی محو شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به شور و مشارکت انتخاباتی و تبلیغات به ویژه در گیلان تاکید کرد: طرفداران کاندیدا‌ها از هرگونه بداخلاقی‌ها در تبلیغات نامزد مورد نظر خود پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه تمام اسامی نامزد‌هایی که از سوی شورای نگهبان تایید شده‌اند مورد احترام هستند؛ افزود: طرفداران کاندیدا‌ها برای ایجاد رقابت در تبلیغات بداخلاقی نکنند.

آیت‌الله فلاحتی روش تبلیغاتی کاندیدا‌های ریاست جمهوری در گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: رئیسی عزیز و همراهانش در راه خدمتگزاری شهید شدند و مردم باید این آرامش را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه منتخب مردم هر کسی هست باید به مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم فکر کند؛ ادامه داد: جمهوری اسلامی در سایه حمایت‌های مردم خوب و عزیز و با معنویت پیشرفت می‌کند و طبیعتا رئیس جمهور باید به فکر حل درد‌های مردم کشور باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها