معاون سیاسی فرماندار خوسف:

یادواره شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد» در «خوسف» برگزار می‌شود

«محمدیان‌فر» از برگزاری یادواره سردار شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد» در بخش جلگه ماژان خوسف خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.
کد خبر: ۶۷۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ - 17June 2024

یادواره شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد» در «خوسف» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «اسماعیلی» امام جمعه خوسف امروز (دوشنبه) در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد»، با بیان اینکه ویژگی خاص شهدا عمل به تکلیف و زمان‌شناسی است، اظهار داشت: تکلیف امروز ما که زمان آن فرا رسیده ، توجه به انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات تکلیف شرعی است، بیان داشت: مهم‌ترین جایی که می‌توانیم یاد شهدا کنیم و پیام شهدا را دریافت کنیم مسئله انتخابات است چرا که مسئله انتخابات مسئله چند بعدی است و عصاره پیام شهدا را در خود دارد.

امام جمعه خوسف تبیین کرد: همانگونه که شهدا رفتند و عزت و اقتدار آوردند، انتخابات هم عزت‌آفرین و اقتدارآفرین است و از آنجایی که شهدا مایه آبروی ملی شدند امروز انتخابات نیز آبروی ملی است و باید این آبروی ملی را حفاظت و حراست کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه شهدا حماسه آفریدند، تأکید کرد: انتخابات نیز حماسه ملی است و باید تلاش کنیم این حماسه ملی با حضور حداکثری و هرچه بیشتر مردم رقم بخورد.

«محمدیان‌فر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوسف نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و با اشاره به برگزاری جلسه مقدماتی برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد» در بخش جلگه ماژان، بر برگزاری با شکوه این یاواره تأکید کرد و افزود: فرهنگ مقاومت و شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را برگزاری یادواره این سردار شهید شاخص شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است، امید است با برگزاری باشکوه این جلسه بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد این شهید بزرگوار گام برداریم.

گفتنی است؛ شهید «غلامحسین شجاع‌تقی‌آباد» در تاریخ ۱۳۳۷/۰۹/۲۲ در روستای تقی‌آباد بخش جلگه ماژان متولد و در تاریخ هشتم مردادماه ۱۳۶۲ با سمت فرمانده گروهان در قلاويزان توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به گردن، دست و پا به شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار