شهردار بندرعباس خبرداد؛

بهره برداری و کلنگ زنی 9طرح عمرانی در بندرعباس

شهردار بندرعباس در نشست خبری با اصحاب رسانه از عیدانه قربان تا عید غدیر خبرداد. 
کد خبر: ۶۷۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 17June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: در این عیدانه ۹ پروژه کلنگ‌زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برنامه‌هایی در قالب طرح عید غدیر تا عید قربان در سطح شهر بندرعباس اجرایی شد. این برنامه‌ها شامل ۹ پروژه در قالب کلنگ زنی و افتتاح در شهر بندرعباس بود. بودجه تقریبی این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است.

نوبانی ادامه داد: بهره برداری از پل شهید مدافع حرم عبد‌الحمید سالاری با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان، زیر‌گذر تقاطع شهید مدافع حرم رضا زارعی با اعتبار صد میلیارد تومان از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: همچنین خیابان آزادگان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و پیست دوچرخه سواری با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان نیز در این مدت به بهره برداری می‌رسد.

شهردار بندرعباس افزود: همچنین ساخت ۴ طرح عمرانی نیز در این مدت آغاز می‌شود. پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس با اعتبار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، زیبا سازی بافت فرسوده منزل شهید ارمات با اعتبار ۲ میلیارد تومان از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در دست ساخت است.

نوبانی عنوان کرد: در این مدت ساخت زمین ورزشی پیامبر اعظم با اعتبار ۷ میلیارد تومان و بازگشایی خیابان اسلام اباد با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

همچنین در آغاز طرح عیدانه شهرداری بندرعباس، احداث میدان عرضه دام زنده کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس کلنگ زنی شد. در این طرح ۴۰ غرفه در زمینی به مساحت محوطه ۷۰۰۰ مترمربع و مساحت مجموع آغل‌های دام ۲۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان احداث می‌شود. شهردار زمان بهره برداری از آن را دهه فجر امسال اعلام کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده کشتارگاه نیمه صنعتی نیز تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

جشنواره عکاسی

برگزاری جشنواره عکاسی یکی از برنامه‌های شهرداری است.

شهردار بندرعباس در این باره اظهار داشت: عکاسان حرفه‌ای و شهروندان  می‌توانند در جشنواره عکسی که در خصوص زیبایی‌های شهر بندرعباس است، شرکت کنند و عکس‌هایشان را به روابط عمومی ارسال نمایند.

تصاویر برگزیده هفته آینده در افتتاح آبشار موزیکال کافه فیلم که در کنار پارک ساوانا و پارک شهید دباغیان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار