فرمانده انتظامی نیشابور:

معتمدین پلیس در پیشگیری اجتماعی نقش موثری دارند

سرهنگ احمدی گفت: رویکرد جامعه‌محوری پلیس، پیشگیری اجتماعی با کمک و مشارکت مردم است و معتمدین می‌توانند برای تحقق این مهم نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 18June 2024

معتمدین پلیس در پیشگیری اجتماعی نقش موثری دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «حسین احمدی» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در جلسه تعاملی و نشست صمیمی با جمعی از معتمدین پلیس این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت، با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های آگاهانه و مسئولانه معتمدین با پلیس اظهار داشت: به موازات توسعه و پیشرفت جوامع، روابط و تعاملات اجتماعی دستخوش تغییر می‌شوند و توسعه شهر‌ها امکان نظارت و کنترل پلیس بر لایه‌های اجتماعی و فضا‌های شهری را دشوار می‌کند؛ بر همین اساس ضرورت بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های مردمی برای رفع این معضلات و آسیب‌ها انکارناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: معتمدین پلیس از مهمترین سرمایه‌های مردمی برای ارتقا امنیت اجتماعی هستند ضمن اینکه رویکرد جامعه‌محوری پلیس، پیشگیری اجتماعی با کمک و مشارکت مردم است و معتمدین می‌توانند در تحقق این مهم نقش تعیین‌کننده داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: هدف پلیس تامین نظم و امنیت و جلب رضایتمندی مردم است از این رو در ماموریت‌های آتی، پلیس برای کارایی، اثربخشی، تولید امنیت و توسعه آن در عرصه‌های مختلف، گام‌های موثری را بر می‌دارد و که در این راستا اجرای طرح امنیت محله‌محور را در جهت کنترل و پیشگیری از جرائم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف دنبال می‌کند.

در این نشست صمیمی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان نیشابور به بیان نظرات و پیشنهادات خود با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به امنیت پایدار پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار