مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مردم قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه امنیت هستند

سردار مرادحاجتی گفت: خدا را شکر، مردم از نیروهای نظامی و انتظامی رضایت دارند و امیدواریم که دولت بعدی در راستای اهداف رئیس جمهور شهیدمان بتواند حوزه معیشت و اقتصاد را هم به سرمنزل مقصود برساند و مسیر رسیدن به قله را هموارتر کند.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 18June 2024

مردم قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه امنیت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با سرهنگ «سعید حسنوند» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز و معاونین وی ضمن عرض خداقوت به سفیدپوشان امنیت راه‌ها در استان اظهار داشت: وجود هر کدام از نیروهای خدوم انتظامی در جامعه باعث احساس امنیت و آسایش بین مردم می‌شود و شما باعث و بانی این حس خوب هستید که بسیار ارزشمند است.

وی به تشریح فضای کنونی جامعه پرداخت و افزود: همه ما در هر لباس و جایگاهی به عنوان کارگزاران نظام باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت مردم را جلب و باعث حضور آنان پای صندوق های رای شویم.

سردار مرادحاجتی گفت: جهادتبیین دارای دو بخش است. یکی بخش تشریح و گفتار که باید حقایق و کمبودها را بگوئیم و ظرفیت‌ها را به مردم بشناسانیم و یک بعد آن جهاد عملی است که باید با رفتار و عملکردمان باعث رضایت مردم شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: خدا را شکر، مردم از نیروهای نظامی و انتظامی رضایت دارند و امیدواریم که دولت بعدی در راستای اهداف رئیس جمهور شهیدمان بتواند حوزه معیشت و اقتصاد را هم به سرمنزل مقصود برساند و مسیر رسیدن به قله را هموارتر کند.

سرهنگ حسنوند نیز کار در حوزه دفاع مقدس را ارزشمند و قابل ستایش دانست و گفت: پاسداشت حماسه‌های مردم و نیروهای مسلح در زمان جنگ، توشه‌ای گرانبها برای ما و نسل های بعدی است که بتوانیم از آن بهره‌های لازم را ببریم.

وی افزود: راهنمایی و رانندگی در همه دوره‌ها و در چند جبهه مشغول خدمت رسانی به ملت و دولت‌ها بوده و افتخار می‌کند از محدود نیروهایی است که توفیق خدمت صادقانه و شبانه روزی به مردم را در درون جامعه دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار