دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با نماینده ولی فقیه در یزد

سرهنگ «محمدحامد حرزاده» با آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 18June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «محمدحامد حرزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله ناصری در این دیدار اظهار داشت: انقلاب ما با مسائل اصل اسلام و انقلاب امام حسین (ع) گره خورده است و اگر خدایی نکرده کمرنگ شود مستقیم به اسلام و قرآن ضربه می‌زنند لذا نگه داشتن آرمان‌های شهدا و مردم را همیشه در جریان کار قراردادن، باعث می‌شود که دفاع مقدس و انقلاب را فراموش نکنند.

نماینده ولی فقیه در یزد افزود: مسئله حفظ آثار در عین حالی که سخت ولی بسیار مهم است، هرچه زمان می‌گذرد اگر کسی نباشد که انقلاب و دفاع مقدس را روایت کند، این آثار به فراموشی سپرده می‌شود. باید ایده و عقیده روحیه انقلاب و شهادت طلبی در دل مردم زنده شود. 

وی بیان داشت: یکی از کار‌های مهم سپاه و بنیاد شهید و حفظ آثار مسئله تربیت فرزندان شهدا و جانبازان است، اجازه ندهیم دشمن از آنها استفاده کند و یکی از کار‌های فرهنگی این سازمان‌ها برای زنده نگه داشتن یاد شهدا آگاه کردن فرزندان شهداست. 

آیت الله ناصری در رابطه با ساخت موزه دفاع مقدس گفت: باید بنا‌ها طوری ساخته شود که تحولی در مخاطب ایجاد کند و جذابیت داشته باشد. 

وی افزود: غرفه‌های گفتگو، فیلم و کلیپ‌های کوتاه در هر غرفه، استفاده از صحبت‌های شهدا و... در کنار تصاویر می‌تواند در بخش‌های موزه دفاع مقدس بکار برده شود. 

نماینده ولی فقیه در یزد افزود: استفاده از یک تیم قوی در حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی می‌تواند جلوی بسیاری از شبهات را بگیرد. 

سرهنگ حرزاده در این دیدار ضمن تبریک عیدقربان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حفظ آثار جمع آوری خاطرات جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و یک زمان طلایی ده ساله داریم که بتوانیم این آثار را جمع آوری و ثبت کنیم. 

وی ادامه داد: ماموریت بزرگ جریان انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز علمدار آن هستند جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب است. این روند رقبای جدی دارد و دشمن در تلاش است که این اتفاق نیفتد. 

سرهنگ حرزاده افزود: ان شالله قصد داریم این روند با موزه‌ای که درحال فعالیت است ادامه پیدا کند. حدود پنجاه درصد از فعالیت‌های موزه دفاع مقدس یزد باقی مانده است که انشالله با همکاری هنرمندان به اتمام برسد. 

وی افزود: دغدغه حضرت آقا فقط در اقصاد نیست و بهتر است برنامه‌های اجرایی مردم پایه شود و بدنه مردم را درگیر فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس کنیم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد اذعان داشت: در رابطه با موضوعات دفاع مقدس در فضای مجازی کم کار شده است و تیم‌های قوی در این حوزه در یزد هستند که باید از ظرفیت آنها در تولید آثار دفاع مقدس یزد استفاده کرد. 

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با نماینده ولی فقیه در یزد

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با نماینده ولی فقیه در یزددیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با نماینده ولی فقیه در یزد

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار