حجت‌الاسلام طائب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نقش مهم ایران در ایجاد نظم نوین جهانی/ انتخابات پرشورتر از قبل برگزار می‌شود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز به لحاظ اقتدار بین‌المللی و قدرت بازدارندگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰ - 19June 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره فضای حاکم بر انتخابات پیشِ رو و تفاوت آن با دوره‌های قبلی، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کشور، اقتدار نظام و احساسات مردم در غم از دست دادن رئیس جمهور، این انتخابات پرشور‌تر از دوره‌های قبلی برگزار می‌شود.

کشورمان به عنوان یک بازیگر در نظم نوین جهانی نقش ایفا می‌کند/ انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از قبل برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام طائب رکن مهم انتخابات ریاست جمهوری را حضور پرشور مردم دانست و گفت: ایران اسلامی امروز به لحاظ اقتدار بین‌المللی و تولید قدرت بازدارندگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد؛ همچنین کشورمان و جبهه مقاومت به عنوان بازیگران مهم در نظم نوین جهانی نقش‌آفرین هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش مؤثر ایران اسلامی در معادلات جهانی عنوان کرد: هرچقدر قدرت درونی ما تقویت شود، بر پشتوانه اقتدار کشور افزوده می‌شود و این امر موجب ایجاد بازدارندگی است.

وی «مردم» و حضور آن‌ها در صحنه را اولین عامل تولید قدرت در ایران دانست و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است که در این انتخابات، حضور مردم بیشتر از گذشته خواهد بود و مردم با احساس وظیفه بیش از پیش، انتخابی در تراز آیت‌الله رئیسی خواهند داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار