عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

برای خدمت خالصانه باید هوای نفس را قربانی کنیم

حجت الاسلام«حیدری» گفت: هر شخص در هر پست و مقام که خدمت می‌کند باید هوای نفس، خودخواهی و زیاده‌خواهی را قربانی و از بین ببرد تا خدمت خالصانه در راه خدا داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ - 18June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا حیدری» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار داشت: عرفه روز معرفت است، معرفتی که برگرفته از شناخت و آگاهی باشد و در این روز بنده با حالت تزلزل به درگاه خداوند می‌رود و راز و نیاز می‌کند و ما باید این روز را قدر بدانیم و نهایت استفاده را از آن ببریم.

وی با اشاره به عید قربان بیان کرد: عید قربان که عید بندگی به شمار می‌رود و در این روز با الگو گیری از ابراهیم خلیل، اسماعیل‌های خود را باید قربانی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: اسماعیل‌های ما می‌تواند حب به دنیا و چیزهای دنیوی باشد که با قربانی کردن آن می‌توان به معبود بیش از پیش نزدیک شد.

حیدری تصریح کرد: هر شخص در هر پست و مقام که خدمت می‌کند باید هوای نفس، خودخواهی و زیاده‌خواهی را قربانی و از بین ببرد تا خدمت خالصانه در راه خدا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عید قربان درس ایثار و از خودگذشتگی را به همراه دارد، گفت: در این روز مسلمانان گوسفند و گاو قربانی می‌کنند و در میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌کنند و در این روز نوع دوستی را ارج می‌گذارند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای انتخاباتی باید هوای نفس خود را قربانی کرده و با عزت نفس و کرامت در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی شرکت کنند و هرگونه که هستند نشان دهند تا مردم با آگاهی کامل شخص اصلح را انتخاب کنند.

حیدری ادامه داد: در سال جاری انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و دوستان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران منتظر نتیجه انتخابات هستند؛ زیرا حضور باشکوه در انتخابات باعث شادی دوستان و عدم مشارکت مردم باعث خرسندی دشمنان می‌شود.

وی تاکید کرد: بی‌شک حضور پرشور مردم در انتخابات باعث اقتدار و شکوه ایران اسلامی در مجامع گوناگون خارجی و بین‌المللی خواهد شد.
 
 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار