آیین بازگشایی کتابخانه هجرت مشهد برگزار شد

آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد با حضور «حسین نوربخش» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 18June 2024

آیین بازگشایی کتابخانه هجرت مشهد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد در راستای تکریم ارباب رجوع با حضور «حسین نوربخش» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و جمعی از اهالی منطقه و رسانه برگزار شد.

«نوربخش» در این مراسم با تاکید بر نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در افزایش دانایی و آگاهی در جامعه، اظهار داشت: امروزه عموم مردم کتابخانه‌های عمومی را به‌عنوان پایگاه‌های اجتماعی می‌شناسند که این امر به‌واسطه برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی کتاب‌محور صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد، افزود: با توجه به درخواست مکرر اهالی منطقه سجاد و با پیگیری مستمر و مجدانه این مهم انجام شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در پایان گفت: کتابخانه هجرت از امروز آماده ارائه خدمات کتابخانه‌ای به بیش از هزار و ۵۰۰ عضو فعال خود است.

گفتنی است، کتابخانه عمومی هجرت شهرستان مشهد در سال ۱۳۷۴ با زیربنای ۲۲۰ مترمربع افتتاح و اکنون با دارا بودن بخش‌های کودک، سالن مطالعه و نشریات و بالغ بر ۲۳ هزار نسخه کتاب به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اهالی منطقه سجاد مشغول است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار