ناخدا «صمدی» روایت کرد؛

شعار رزمندگان نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس

فرمانده پیشین تکاوران نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هنگام حمله صدام به ایران، نیرو‌های ایرانی در یک روز ۳۸ تانک و نفربر دشمن را به آتش کشیدند، تصریح کرد: تکاوران ایرانی در ۳۴ روز مقاومت خرمشهر حماسه آفریدند؛ البته که ۱۰۳ نفر از افسران و درجه‌داران نیروی دریایی نیز در این راه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۷۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ - 18June 2024

شعار رزمندگان نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ناخدا «هوشنگ صمدی» فرمانده پیشین تکاوران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای نیروی دریایی و تجدید میثاق تکاوران کلاه‌سبز نداجا کشور با شهدای استان گلستان در گرگان، اظهار داشت: حفظ مرز‌های آبی و همچنین منابع و منافع کشور در آب‌های خلیج فارس و آب‌های بین‌المللی، از وظایف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

ناخدا صمدی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به نحو احسن به وظایف خود عمل کرد، افزود: بستن پرونده نیروی دریایی دشمن بعثی در شصت و هفتمین روز جنگ گواه این ادعاست؛ دلاورمردان تکاور ارتش کاری کردند که نیروی دریایی ارتش صدام در روز ۶۷ جنگ دیگر در آب‌های خلیج فارس وجهه‌ای نداشت.

فرمانده پیشین تکاوران نیروی دریایی راهبردی ارتش تاکید کرد: آحاد ملت ایران در جنگ نابرابر عراق علیه ایران برای دفاع از وطن به میدان آمدند که در نتیجه این جانفشانی، ارتش عراق که می‌خواست یک روزه خرمشهر را تصرف کند، ۳۴ روز پشت دیوار‌های خرمشهر ماند.

ناخدا صمدی با بیان اینکه هنگام حمله صدام به ایران، نیرو‌های ایرانی در یک روز ۳۸ تانک و نفربر دشمن را به آتش کشیدند، تصریح کرد: تکاوران ایرانی در ۳۴ روز مقاومت خرمشهر حماسه آفریدند؛ البته که ۱۰۳ نفر از افسران و درجه‌داران نیروی دریایی نیز در این راه به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه «زندگی با عزت، مرگ‌بر زندگی با ذلت» شعار رزمندگان نیروی دریایی ارتش بود، خاطرنشان کرد: وصیت تکاوران نیروی دریایی این بود که جسدمان هم دست دشمن نیفتد؛ چراکه دشمن را به خوبی می‌شناختند.

فرمانده پیشین تکاوران نیروی دریایی راهبردی ارتش تاکید کرد: افتخار نیروی دریایی ارتش این است که علاوه بر دریا، در زمین و آسمان هم با دشمن جنگید؛ البته عملیات‌های ما در دوران دفاع مقدس با نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران مشترک بوده و بزرگترین افتخار ما بیرون راندن دشمن از خاک وطن است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار