مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت مقدس سربازی یک توفیق الهی است

سرهنگ «خواست خدایی» خدمت سربازی یک توفیق الهی است و باید قدردان این موقعیت که متعلق به شهدا و خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، باشیم.
کد خبر: ۶۷۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 18June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست صمیمی سربازان وظیفه و سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با بیان اینکه دوران سربازی پر از تجربه و آموزش است، اظهار داشت: در آینده شما مدیران جامعه هستید پس باید به خوبی از این دوران نهایت استفاده را ببرید.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: خدمت سربازی و حضور در این مکان مقدس یک توفیق الهی است و باید قدردان این موقعیت که متعلق به شهدا و خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، باشیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به رعایت مسائل امنیتی اشاره کرد و گفت: دشمنان از هر فرصتی در جهت ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند پس باید در حین انحام وظیفه هوشیار باشیم.
 
خدمت مقدس سربازی یک توفیق الهی است
 
این مسئول هشدار‌های لازم به سربازان را گوشزد کرد و ابراز داشت: با رعایت دستورالعمل‌ها و انجام صحیح امور محوله این دوران را با موفقیت به اتمام برسانید.
 
در ادامه این نشست هریک از سربازان به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها