معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: 

انتخابات پرشور برای کشور تثبیت عمق راهبردی بین المللی دربر دارد

سنایی‌راد  بیان اینکه اولویت اول در انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پرشور برای کشور تثبیت عمق راهبردی بین المللی و برآورده شدن منافع ملی را در برخواهد داشت و ظهور ظرفیت های ملی به یک انتخابات پر شور گره خورده است.
کد خبر: ۶۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ - 18June 2024

انتخابات پرشور برای کشور تثبیت عمق راهبردی بین المللی دربر داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در جمع اساتید، نخبگان و مدیران مدارس حوزه های علمیه اصفهان، اظهار داشت: ویژگی های شهید رئیسی گمشده فضای سیاسی ماست ملاک های بنیادینی مانند صداقت، مردمی بودن،ولایت مداری،پرکاری و مجاهدت برای حل مشکلات مردم در شهید رئیسی تبلور داشت و نامزد های انتخابات باید تلاش کنند خود را به این ملاک ها نزدیک کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حماسه تشییع پیکر شهید رئیسی انبوه مردمی حضور داشتند که شاید حتی به‌ او رای نداده بودند و برای از دست دادن ایشان افسوس خوردند و ما باید تلاش کنیم با تحقق انتخابات پر شور این استحکام و انسجام را که ایشان برای آن تلاش می کرد را حفظ کنیم.

 سردار سنایی‌راد افزود فضای شهادت شهید رئیسی مانند زمان شهید بهشتی بود که بسیاری از افراد به خود آمدند و دیدند که چه اشتباهاتی را در قبال این شهید مرتکب شدند و در آن زمان برکت شهادت آیت الله بهشتی ما را از فتنه هایی که منافقین به وجود آورده بودند عبور داد و الآن هم برکت شهادت شهید رئیسی یک وفاق ملی را برای کشور به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: در درجه دوم اهمیت بعد از مشارکت حداکثری این است که رئیس جمهوری انتخاب بشود که بتواند همه ظرفیت های مردمی را با نگاه به توده مردم فعال بکند و هم بتواند در داخل و خارج کشور تولید اقتدار و قدرت کند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه در حال حاضر ما در عین قدرت دارای شرایط خطیر و حساسی هستیم، اضافه کرد: دنیا در حال عبور از نظم مستقر جهانی به نظم جدید است و در چنین شرایطی کشوری که قوی باشد می‌تواند در این نظم جانمایی و ایفای نقش کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: ما باید ملاک هایی مانند آگاه، فعالو پرکار بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کردند را ترویج کنیم تا انشالله رئیس جمهوری بر مسند دولت قرار بگیرد که کشور را رو به جلو حرکت دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار