مدیرکل بازرسی استان مازندران:

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری برای ۷۶۳ مازندرانی فراهم شد

«گرمه‌ای» گفت: بیش از هزار و ۶۲ میلیارد تومان مطالبات مالیاتی پیگیری کردیم و ۷۶۳ نفر با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تسهیلات ازدواج و فرزندآوری دریافت کردند.
کد خبر: ۶۷۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶ - 19June 2024

تشکیل ۱۲۸ پرونده تخلف برای مدیران و کارکنان در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «علی گرمه‌ای» مدیرکل بازرسی استان مازندران امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای استان مازندران و بیان اینکه سازمان بازرسی به عنوان بالاترین دستگاه نظارتی و حاکمیتی است، اظهار داشت: اهمیت و جایگاه این سازمان تا آن حد بالاست که یک اصل از قانون اساسی به آن اختصاص داده شده است.

وی نظارت بر حسن اجرای کار را از جمله وظایف سازمان بازرسی بیان کرد و افزود: بر اساس همین اختیارات قانونی سه نوع بازرسی پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: ساختار بازرسی بر اساس تخصص و نیاز‌هایی که طراحی، تعیین شده است و در بازرسی مازندران شش گروه اقتصادی و زیربنایی بازرسی فعالیت می‌کنند.

گرمه‌ای با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در مازندران بیان کرد: در این حادثه از مسئولان خواسته شد تا ابعاد وقوع سیل در استان بررسی شود.

وی‌ گفت: بازرسی مازندران در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰ پرونده موردی، ۳۶ پرونده برنامه‌ای و یک برنامه فوق العاده داشت و در سال ۱۴۰۱ تعداد پرونده‌های موردی به ۱۷۳ مورد، برنامه‌ای ۴۴ و فوق العاده نیز یک مورد بوده است.

مدیرکل بازرسی استان مازندران یادآور شد: همچنین در سال گذشته تعداد پرونده‌های موردی به ۳۳۵ مورد، پرونده‌های برنامه‌ای به ۴۷ و فوق العاده یک مورد رسید.

وی اذعان داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد گزارش‌های کیفری ۸۵ مورد بود که این میزان در سال قبل کمتر شده است.

مدیرکل بازرسی استان مازندران خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۶۲ میلیارد تومان مطالبات مالیاتی پیگیری کردیم و ۷۶۳ نفر با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تسهیلات ازدواج و فرزندآوری دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار