رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مشارکت حداکثری مردم بکار گرفته می‌شود

نظری گفت: تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مشارکت حداکثری مردم بکار گرفته می‌شود و نقش رسانه‌ها در بهره گیری از فضای مجازی در این عرصه بسیار تأثیر گذار است.
کد خبر: ۶۷۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 19June 2024

تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مشارکت حداکثری مردم بکار گرفته می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مشارکت حداکثری مردم بکار گرفته می‌شود و نقش رسانه‌ها در بهره گیری از فضای مجازی در این عرصه بسیار تأثیر گذار است.

نظری در ادامه گفت: رسانه‌های بیگانه مشکلات جزئی را با بزرگنمایی انعکاس می‌دهند که نقش رسانه‌های داخلی در آگاهی بخشی و انتقال مناسب اخبار در این ایام بسیار مهم و برجسته است. 

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۰۶۷ صندوق رأی ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است عنوان کرد: رسانه‌ها در تولید محتوا در ترغیب به حضور حداکثری و امیدآفرینی در جامعه نقش کلیدی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: در این دوره از انتخابات ۲ مدرک شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و اخذ رأی با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی با امنیت آمادگی کامل دارند و برنامه ریزی لازم برای بهره گیری از ظرفیت فراجا و سپاه و بسیج به منظور برقراری امنیت در انتخابات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار