استاندار سمنان:

تحقق وعده صادق برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است

«هاشمی»گفت: تحقق وعده صادق برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت بوده که این فرهنگ لازمه قرار گرفتن و سرلوحه قرار دادن در تمام امور است.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 19June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در نشست تبیینی با پرسنل و سربازان تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان روز چهارشنبه ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۳ در محل حسینیه امام خمینی تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) سپاه استان ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: نعمت ولایت از بالاترین نعماتی است که خداوند متعال به ما اهدا کرده که با حضور و پشتوانه مقام معظم رهبری به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی؛ این امر محقق شده است.

هاشمی افزود: امروزه پرچمدار ولایت فقیه سپاه مقتدر در کنار سایر ارکان نظامی است که با بکارگیری وحدت، از رموز موفقیت در ۸ سال دوران دفاع مقدس، با اقتدار در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: تحقق وعده صادق برگرفته از فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت بوده که این فرهنگ لازمه قرار گرفتن و سرلوحه قرار دادن در تمام امور است.

 هاشمی، در ادامه ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم به مدیریت ریاست شهید مظلوم آیت الله رئیسی اقدامات خوبی در سطح کشور و همچنین استان سمنان به ثمر نشسته است افزود: دستاوردهای بسیار ارزشمندی شامل حال استان سمنان شده که احیاء بیش از ۲۰۰ واحد راکد، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، افتتاح پل شهرک صنعتی سمنان، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی از برخی از اقدامات و دستاوردهای کسب شده در سطح استان در دولت مردمی سیزدهم است.

استاندار سمنان اعلام داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در برگزار شد استان سمنان در حوزه مشارکت جز ۵ استان برتر بوده که این امر با تلاش مستمر مسئولین و همراهی و حضور مردم عزیز در پای صندوق های رای بوده است.

استاندار سمنان در پایان گفت: انشاله با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای شاهد برگزاری انتخابات با شکوهی در سطح کشور و استان سمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار