فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده از ظرفیت‌های هنری کهگیلویه و بویراحمد در جهت اجرای کنگره ملی شهدای استان

سردار «خرم‌دل» گفت: در اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، از ظرفیت‌های هنری استان استفاده شده است.
کد خبر: ۶۷۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳ - 19June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای آموزش این استان گزارشی از اجرای کنگره ملی شهدای استان ارائه داد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار شهید والامقام،۵۳ هزار رزمنده،۱۳ هزار جانباز،۳۱۶ آزاده،۶۳ شهید جاویدالاثر، ۹ شهید انقلاب،۵ شهید زن و ۱ شهید سلامت تقدیم نظام کرده است.
 
سردار خرم‌دل افزود: در اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، از ظرفیت‌های هنری استان استفاده شده است.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب از رزمندگان در دستور کار است که از این تعداد ۱۰۰ عنوان آماده چاپ است.
 
استفاده از ظرفیت‌های هنری کهگیلویه و بویراحمد در جهت اجرای کنگره ملی شهدای استان
 
این مسئول بیان کرد: فیلم‌های فاخر از زندگی نامه شهدای شاخص، نماهنگ، فیلم و شب‌های شیدایی در ۱۶ شهریور به مدت ۱۵ شب در کنار رودخانه بشار برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان اجلاسیه‌های شهدای برگزار می‌شود، عنوان کرد: و ۱۲ اجلاسیه از اقشار تخصصی و عمومی نیز به صورت مرتب به فاصله چند روز در میان اجرا می‌شود. 
 
سردار خرم‌دل ابراز داشت در راستای این کنگره ۲ هزار جهیزیه به نیابت از شهدای والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌شود.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از طراحی و توزیع تمثال شهدا، تعویض و نصب تابلو‌های شهدا، دعوت و مصاحبه با ۱۰۰ نفر از فرماندهان دفاع مقدس و ... در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد.
 
وی خاطرنشان کرد: این توانمندی را داریم که با تولید کار‌های فاخر در حوزه‌های هنری و عملی و در حوزه های زیرساختی نیز تا سال های طولانی به کمک هیچ استانی نیاز نداریم. 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار