مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

دولت سیزدهم گام‌های بزرگی در زمینه «جهش تولید» و «پیشرفت کشور» برداشته است

حجت‌الاسلام «کمالی» به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در جهش تولید و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارخانجات کشور که در دولت قبل تعطیل و نیمه تعطیل شده بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم وارد چرخه تولید شد و برای میلیون‌ها نفر اشتغال ایجاد شد، همچنین روابط خارجی و دیپلماسی جمهوری اسلامی با اکثر کشورهای دنیا رونق گرفت.
کد خبر: ۶۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 19June 2024

دولت سیزدهم گام‌های بزرگی در زمینه «جهش تولید» و «پیشرفت کشور» برداشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان، اظهار داشت: از زمان شروع انقلاب اسلامی تاکنون تهديد و فتنه‌های بسیاری بر علیه جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که اگر هر یک از قائله‌های دهه شصت بر هر کشوری تحمیل می‌شد آن مملکت را نابود می‌کرد.

وی با اشاره به جنایت‌های گروهک خائن منافقین در کشور و جنگ تحمیلی، بیان داشت: اگر لطف و مدد الهی، عنایت امام عصر(عج) و ائمه معصومین (علیهم السلام) به جمهوری اسلامی و جانفشانی و برکت خون شهیدان نبود، ایران اسلامی به دنبال این همه فتنه و توطئه، سقوط می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: برای نظام  اسلامی یک ریل‌گذاری از سوی خداوند متعال انجام شده است لذا باید خود را با حرکت و برنامه‌های این ریل تنظیم کنیم تا نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت، عقب‌نشینی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام کمالی تشکیل انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج) را از اهداف امام خمینی(ره) برای قیام دانست و گفت: با تشکیل انقلاب اسلامی دنیای کفر و لیبرال دموکراسی با به کارگرفتن تمام توان خود، به‌دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امید و انگیزه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و کفر به ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه منطقه و دنیا بازگشت، افزود: اسرائیل بعد از شکست در منطقه به جنگ نیابتی و ترور دولت مردان و مستشاران ایران در کشورهای منطقه و به ویژه در خاک سوریه روی آورد که این اقدامات متجاوز گرانه منجر به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه «وعده صادق» شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به خطر نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: امروز باید هوشیار بود که نفوذ جریانات انحرافی و معاندان داخلی و دشمنان خارجی اذهان عمومی مردم را فریب ندهد و کشور را به یغما نبرند.

حجت‌الاسلام کمالی به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در جهش تولید و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیاری از کارخانجات کشور که در دولت قبل تعطیل و نیمه تعطیل شده بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم وارد چرخه تولید شد و برای میلیون‌ها نفر اشتغال ایجاد شد، همچنین روابط خارجی و دیپلماسی جمهوری اسلامی با اکثر کشورهای دنیا رونق گرفت.

وی به حضور حداکثری همراه با بصیرت در انتخابات پیش‌رو اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کشور به یک رئیس‌جمهور قوی، دلسوز، خستگی‌ناپذیر، جهادی همچون شهید آیت‌الله «رئیسی» نیاز دارد که روند پیشرفت کشور را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار