رونمایی از پوستر کتاب رزم‌آموزان در یادواره شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

پوستر کتاب رزم‌آموزان در یادواره شهدای آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد
کد خبر: ۶۷۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ - 19June 2024
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مربیان آموزشی در دوران دفاع مقدس فقط یک مربی نبودند بلکه استاد، فرمانده، با اخلاق، شجاع، دلیر و در شب‌های عملیات جدی و پیشتاز و بر این باور بودند که هر چه در آموزش عرق بیشتری ریخته شود در میدان نبرد خون کمتری ریخته خواهد شد.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: مربیان آموزشی همواره فداکار بودند؛ در سال ۶۴ در یکی از کلاس‌های آموزشی در حین آموزش یکی از مربیان زمانی که متوجه شد گلوله شلیک شده و عمل نکرده است و ممکن است منفجر شود با پرت کردن خود روی آن گلوله جان خود را فدا کرد تا دیگر رزمندگان آسیبی نبینند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان اوایل تشکیل بسیج، زمانی که امام خمینی «ره» فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند، اردوگاه‌های آموزشی به همت «سید کرامت الله روشنی»، «سید علی حمیده کیش»،«یدالله پیشوا» و جمعی از مربیان در مرکز استان و شهرستان‌ها برپا شد و رزمندگان این استان را برای اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل آموزش می‌دادند.
 
وی با بیان اینکه کتاب «رزم‌آموزان» که در یادواره شهدای آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد، ابراز داشت: این کتاب توسط سردار پاسدار «سید علی حمیده کیش» تهیه شده است و به نقش آموزش استان در دوران دفاع مقدس پرداخته است.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: کتاب رزم‌آموزان در راستای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت به نسل حاضر و آینده و با همکاری ستاد کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای استان منتشر می‌شود. 
 
رونمایی از پوستر کتاب رزم‌آموزان در یادواره شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر
رونمایی از پوستر کتاب رزم‌آموزان در یادواره شهدای آموزش کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار