سخنگوی ارتش اسرائیل:

سخن گفتن از نابودی حماس، فریبکاری است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که کابینه اسرائیل دولتی جایگزین برای حماس پیدا نکرده است، این جنبش پابرجا خواهد ماند.
کد خبر: ۶۷۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 19June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دانیال هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سخن گفتن از نابودی حماس، فریبکاری است و تا زمانی که کابینه اسرائیل دولتی جایگزین برای حماس پیدا نکرده است، این جنبش پابرجا خواهد ماند.

سخن گفتن از نابودی حماس، فریبکاری است

 هاگاری تصریح کرد: ما برای هر سناریویی در جبهه شمال آماده‌ایم، هرگونه رویارویی با لبنان به توافقی ختم خواهد شد ما و موظف به بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی به منازل‌شان هستیم. وی با بیان اینکه ما هزینه سنگینی در جنگ می‌پردازیم، گفت: حماس یک اندیشه و فکر است و نمی‌توان آن را نابود کرد.»

 سخنگوی ارتش رژیم صهیوینستی تصریح کرد: «نمی‌توان گروگان‌ها را با ابزار‌های نظامی بازگرداند.» پیش از این، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفته بود: ما درگیر جنگ در چند جبهه هستیم و با چالش‌های بزرگ و تصمیم‌های دشواری مواجه هستیم.

نتانیاهو این روز‌ها به دلیل عدم تحقق ۲ هدف جنگی اعلام‌شده اسرائیل در غزه تحت فشار قرار دارد. او آزادی اسرا از غزه و نابودی کامل حماس را به عنوان اهداف جنگی خود در غزه تعیین کرده است. با وجود این، تحقق هر دوی این هدف‌ها به بن‌بست برخورد کرده‌اند.

نتانیاهو امروز چهارشنبه همچنین گفت: «الان زمان مناسبی برای سیاست‌های پیش پا افتاده و قانون‌هایی که نبرد ائتلافی برای پیروزی را به خطر می‌اندازند نیست.»

وی اضافه کرد: «همه ما بایستی تنها بر شکست دادن حماس، بازگرداندن همه گروگان‌ها و بازگرداندن ایمن مردم در شمال و جنوب تمرکز داشته باشیم.» در روز‌های گذشته بنی گانتز، یکی از اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی از این کابینه جدا شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها