نویسنده کتاب «رزم‌آموزان»:

موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس حاصل تلاش های مربیان آموزشی بود

سردار «حمیده کیش» گفت: مربیان آموزش نظامی مراکز آموزشی برای موفقیت و تقویت روحیه ایثار رزمندگان در دفاع مقدس نیز زحمات زیادی کشیدند.
کد خبر: ۶۷۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱ - 19June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار پاسدار «سید علی حمیده کیش» نویسنده کتاب «رزم‌آموزان» و مربی آموزش نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کتاب آموزش از سال ۱۴۰۰ با مصاحبه از فرماندهان آموزشی آغاز شد و به این دلیل که یک کتاب تخصصی بود به نتیجه نرسید و سرانجام با جلسات متعدد با مسئولان مربوطه ،از آذر ماه سال گذشته نگارش این کتاب آغاز شد.
 
سردار حمیده کیش افزود: برای نگارش این کتاب تقسیماتی در این خصوص انجام شد که شامل مصاحبه با فرماندهان ملی،کمیته های ۱۳ گانه آموزش،زندگینامه مربیان آموزشی و اقدامات آن ها، مصاحبه با فرماندهان منطقه ۹ و استانی و برگزاری نشست های تخصصی با مجموعه فرماندهان مراکز آموزشی انجام شد.
 
نویسنده کتاب رزم‌آموزان بیان کرد: این کتاب دارای ۱۱ فصل است که به ترتیب آموزش نظامی از منظر قرآن کریم و آموزش نظامی از نظر اسلام ،آموزش در دوره‌ های تاریخی در ایران با مطالعه های زیاد در سیر تحول آموزشی سپاه ،جمع بندی، نقش استان از ابتدا تا پایان جنگ، چگونگی شکل گیری آموزش که شامل مقرهای مختلف در استان بود و... از جمله فصل های این کتاب است.
 
وی به بسیج خواهران اشاره کرد و گفت: بسیج خواهران.استان از موضوعاتی بود که به آن پرداخته نشده است و با توجه به اینکه بسیاری از این خواهران در شهرهای دیگر سکونت داشتند، توانستیم از طریق فضای مجازی اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم.
 
موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس حاصل تلاش های مربیان آموزشی بود
 
سردار حمیده کیش ادامه داد: به دنبال تشکیل بسیح خواهران در ستاد مرکزی سپاه، سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در اواخر اردیبهشت سال ۶۵ اقدام به تشکیل بسیج خواهران با مأموریت جذب و آموزش نظامی بسیج خواهران در پایگاه های مقاومت، مساجد، محلات و مدارس سطح استان، تعداد ۸ هزار نفر از خواهران را در سطح مقدماتی آموزش دیدند.
 
نویسنده کتاب رزم‌آموزان با بیان اینکه کاری که انجام شد فراتر از انتظارات یک سازمان منظم بود،خاطرنشان کرد: با یاری خدا به محض چاپ این کتاب ،جهت انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
وی افزود: مربیان آموزش نظامی دفاع مقدس مربی همه‌ شهدا و رزمندگان بودند و پا به پای آن ها در عملیات های مختلف شرکت می کردند.
 
سردار حمیده کیش یادآور شد: مربیان آموزش نظامی مراکز آموزشی برای موفقیت و تقویت روحیه ایثار رزمندگان در دفاع مقدس نیز زحمات زیادی کشیدند. 
 
پوستر کتاب رزم‌آموزان روز (چهارشنبه) در یادواره شهدای آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه  مرکزی امنیتی امام علی (ع) و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.
 
موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس حاصل تلاش های مربیان آموزشی بود
انتهای پیام/  
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار